Gusarov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Denne rgb kabelen, funker den på litt eldre tv`er også? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Ja, så lenge det er scart inngang på tv`en så er det 99% sikkert at den tar RGB signal også. Jeg hadde en 20 tommers TV, minst 15 år gammel og den klarte det greit. Aldri vært borti en tv som ikke har klart rgb. Endret 5. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ok, de er bra. Har scart inngang så. Men tven jeg har er en ca 3 år gammel lg tv (CRT ). Tror du den klarer 60 hz? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ok, de er bra. Har scart inngang så. Men tven jeg har er en ca 3 år gammel lg tv (CRT ). Tror du den klarer 60 hz? 5257014[/snapback] Ja. Hvorfor ikke bare prøve det? Både xbox og xbox 360 kan settes til 60hz i menyene på maskinene. Gjør det å se om bildet blir ok. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Har solgt xboxen min og får 360 i morra eller noe . Så det går ikke. Men håper inderli det går. Også må jeg kjøpe den rgb kabelen. Har du en link til den på nett? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Klarer den helt sikkert. Bare husk at de fleste tv-er kun har ekte RGB på AV1 inngangen. Kjører mang RGB-scart i en ikke-kompatibel inngang blir signalet konvertert til kompositt igjen. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Klarer den helt sikkert.Bare husk at de fleste tv-er kun har ekte RGB på AV1 inngangen. Kjører mang RGB-scart i en ikke-kompatibel inngang blir signalet konvertert til kompositt igjen. 5257214[/snapback] Nå kommer det mange bra og nyttige svar. That`s the way I like it Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kan noen avkrefte at det er en rgb-scart som følger med i premium utgaven av 360? For det sa han duden på Lefdal til meg. Og jeg vet ikke bedre.. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Kan noen avkrefte at det er en rgb-scart som følger med i premium utgaven av 360? For det sa han duden på Lefdal til meg. Og jeg vet ikke bedre.. 5257387[/snapback] Du har fått 2 svar på det i den tråden du spurte om det.. Endret 5. desember 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ser at mange lurer på hvor de kan skaffe seg den der Advance RGB kabelen. Vel her kan den kjøpes Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Elkjøp dudene sier ikke akkurat det som hjelper oss. Til meg sa han at xboxen sendte rgb som standard (noe den egentlig gjør. hvis jeg ikke hadde visst at scart (kompositt) kabelen ikke klarer å levere rgb signalet, hadde jeg trodd at den vanlige scart kabelen som følger med premium ER rgb - noe den IKKE er, fordi det er vanlig kompositt scart) Du må kjøpe Advanced Scart AV cable. Da får du rgb Rgb sendes nå ut av 360'n, helt gjennom og inn i tv'n. Den blir ikke lenger stoppet på slemme slemme kompositt mannen. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 har denne kabelen selv å anbefaler den på det aller aller sterkeste! fargene er mye mye klarere og lyden er upaklagelig når du setter den opp mot et fint anlegg! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skaffet meg Advance Scart-kabel idag jeg også. Ble bedre bilde, gitt Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Skaffet meg Advance Scart-kabel idag jeg også. Ble bedre bilde, gitt Du hadde ikke giddet å si hvor du fikk tak i den (hvis det er X360 vi snakker om).Skal ha surround lyd og trenger optisk utgang, men alle steder jeg sjekker er enten tomme eller har aldri hatt på lager (utsetter leveringstidspunkt hele tida). Mulig jeg ikke sjekker alle obvious places da men..... Endret 16. desember 2005 av bas Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hadde på Play Now i Bergen når jeg kjøpte min Lenke til kommentar
schism Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Expert selger dem for 199kr. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jupp, kjøpte min på Expert til 199.-. Her i Moss hadde flere stykker.. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg har også fått meg det, og må si: Skjønner ikke at dere finner dere i å bruke den grusomme vanlige kompositt scart kabelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå