FpsStu Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 takket være denne artikkelen, har jeg laget mine egene runde kabler som fungerer som bare det!! (bare litt stygge... mwhoa haha. Bare at jeg lagde en Quote: overklokking.no skrev i artikelen:Jeg lot 4 - 5 ledere henge sammen, men om du gidder (og tør) kan du godt splitte hver enkelt leder slik at du til slutt sitter med en skikkelig ledningsspaghetti. pakka inn i kratig sånn... "hvit stoff teip" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg gjorde samme på de forige kablene mine. Men da var det rød teip. Så ganske stidlig ut faktisk. Men det er ikke artig når du tar av teipen etter ca 1/2 år Lenke til kommentar
shebban Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Jeg brukte krympe strømpe som er beregnet til store kabler! Bare å tre strømpen innpå og varme med varmlufts pistol!! Ser ut som kjøpte etter på:) Får i allslags farger og, tror dei selger det på biltems,clas osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå