Straffa Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) hvis du ser i system info på dashboard så slutter serienummeret enten på 05 eller 06 har lest på diverse forum at noen sier 06 er nyere enn 05, noen andre sier at det viser hvor den er laget eller åssen type dvd spiller den har. det finnes 2 farger på psu. lys grå og mørk grå så hva er din? jeg har core og min er 05 mørk grå psu for de som har hatt trøbbel med sin xbox 360, fint om dere poster hva slags xbox 360 dere har. kanskje vi kan se et mønster Endret 5. desember 2005 av avanore Lenke til kommentar
Bipp Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 kanskje litt dumt subject på denne tråden - greit om det går fram av subject at det gjelder boxer med problemer (men det er kanskje greit å også få med de som ikke har problemer og se om de alle har 06). Jeg kommer ikke lenger inn på dashboard, men antar det også kan leses ut av serienummeret bakerst på maskinene (under strekkoden). Min Premium slutter på 05, og har mørk gråd PSU med lys grå ledning. Den er nå helt død (kun 3 røde lamper som blinker), men hadde før det problemer med at den låste seg helt under spilling (ganske raskt etter start). Hadde også to tilfeller i PGR3 hvor det å trykke på den blå X-knappen i et løp umiddelbart førte til heng. Virket IKKE som en tilfeldighet, merkelig nok... Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) kanskje litt dumt subject på denne tråden - greit om det går fram av subject at det gjelder boxer med problemer (men det er kanskje greit å også få med de som ikke har problemer og se om de alle har 06). Jeg kommer ikke lenger inn på dashboard, men antar det også kan leses ut av serienummeret bakerst på maskinene (under strekkoden). Min Premium slutter på 05, og har mørk gråd PSU med lys grå ledning. Den er nå helt død (kun 3 røde lamper som blinker), men hadde før det problemer med at den låste seg helt under spilling (ganske raskt etter start). Hadde også to tilfeller i PGR3 hvor det å trykke på den blå X-knappen i et løp umiddelbart førte til heng. Virket IKKE som en tilfeldighet, merkelig nok... 5257520[/snapback] Hmm, min maskin funker fint. MEN jeg har og problemer med at pgr3 henger seg når jeg gjør en spesiell ting. Når jeg spiller live og er i lobbyen og venter på spillet skal starte. Trykker jeg "A" (den grønne) for å få om gamercardet til en gitt person. Så kommer det opp at personen er offline og ingen info vises, når jeg trykker back, låser maskinen seg. Eller jeg får ikke fjernet dashboardet, jeg ser f.eks teksten som ruller helt nederst på skjermen, så det ser ikke ut som spillet har låst seg...ikke vet jeg Noen som har opplevd lignende? edit: har foressten 05 på slutten og mørk grå psu Endret 5. desember 2005 av AcIdica Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Den crashen har mange 05 her Endret 5. desember 2005 av Kannath Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Premium - 05 og mørkegrå(hvertfall ikke køl svart) psu. Jeg har heldigvis ingen feil, men ble litt nervøs når jeg leste dette da.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Premium - 05 og mørkegrå(hvertfall ikke køl svart) psu.Jeg har heldigvis ingen feil, men ble litt nervøs når jeg leste dette da.. 5257865[/snapback] kanskje bare i statene de har fått 05 og 06 Lenke til kommentar
xstian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har Core, lys grå psu, ingen problemer i det hele tatt... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har Core, 05-serienummer og tror PSUen er mørk grå, men den har jeg gjemt vekk. Uansett... har ikke hatt et eneste problem, funker som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg har Xbox 360 (platinum om du vil) - serienummer slutter på 05, og den ble født den 27nde Oktober 2005. Har ingen problemer med min iallefall, er faktisk strålende fornøyd [EDIT: Mørk grå PSU.] Endret 6. desember 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Core 05 mørkegrå psu - ingen problemer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 premium 05, ikke hatt noen problemer tror den er lys...... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 slutter på 05, har mørkgrå psu. har ikke alle det?? Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 kanskje litt dumt subject på denne tråden - greit Hmm, min maskin funker fint. MEN jeg har og problemer med at pgr3 henger seg når jeg gjør en spesiell ting. Når jeg spiller live og er i lobbyen og venter på spillet skal starte. Trykker jeg "A" (den grønne) for å få om gamercardet til en gitt person. Så kommer det opp at personen er offline og ingen info vises, når jeg trykker back, låser maskinen seg. Eller jeg får ikke fjernet dashboardet, jeg ser f.eks teksten som ruller helt nederst på skjermen, så det ser ikke ut som spillet har låst seg...ikke vet jeg Noen som har opplevd lignende? edit: har foressten 05 på slutten og mørk grå psu 5257714[/snapback] Problemet med PGR 3 har jeg også så dette må vel være en feil som ligger hos Xbox-Live. PSU`en er mørke-grå. Skal bruke edit i denne posten for å legge inn konsol prod.dato osv når jeg kryper hjem i fra jobben i morgen tidlig. Har ingen problemer utenom PGR 3 freez-up saken. Og jeg takker mine kjære guder på knærne for det, har slitt nok med xbox Thompson laseren Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) oups dubbelpost! Endret 6. desember 2005 av Watchtower Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) slutter på 05, har mørkgrå psu. har ikke alle det?? 5262120[/snapback] finnes 2 typer psu. lys og mørk grå. om den lyse psu finnes i europa vet jeg ikke. ser ut som vi alle har fått 05 og mørk grå psu her i norge Endret 6. desember 2005 av avanore Lenke til kommentar
qbee Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 05 og ingen problemer enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå