LarzZzZz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei! Kan ikke all verden om flatskjermer, så jeg vil helst ha råd fra dere her på forumet Så jeg bare kommer med et forslag til skjerm Denne Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ingen der ute som kan si om den skjerm var bra? eller bare komme med noen andre forslag Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dyrt tillegsutstyr til xboxen din. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506328 Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ville lagt på to tusen og gått for R serien heller. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 ville lagt på to tusen og gått for R serien heller. 5263598[/snapback] Kunnne ikke vært mer enig med deg....er en ENORM forskjell på dem. Lenke til kommentar
LarzZzZz Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Håper ikke at du mener det :!: er det virkelig ENORM forskjell på vanlig og R eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Håper ikke at du mener det :!: er det virkelig ENORM forskjell på vanlig og R eller? 5268995[/snapback] nå vet jeg ikek helt va du mener med "vanlig", men hvis det er den du linket til (T51) så tror jeg det er endel kvalitets forskjell iforhold til R51. har ikke sett den T51 faktisk, men utifra det jeg har hørt er den ikke no særlig, men sikkert ok iforhold til pris. skulle jeg kjøpt lcd tv i den nedre prisklassen ville jeg nok satset på R51, denne har jeg sett og syntes så veldig bra ut. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Som flere andre har sagt her R-serien til Samsung er mye bedre enn T-serien er, T-serien er vel "entry-serien" dems hvis jeg ikke tar helt feil... R51 gir meget bra bilde og koster ikke så veldig mye mere og da får du og en stiligere tv designmessig også... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) *dobbelpost* Ja, det er stor forskjell på de seriene, jobber selv på Expert og vi har jo en stund nå solgt mye av den T-modellen i 27" og flere har levert tv'en tilbake fordi de ikke er fornøyd med bilde den gir og jeg må være enig, er ikke mange lappene imellom for en mye mye mye bedre tv! Endret 8. desember 2005 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå