Zeph Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Når eg skal lagre eit bilde vil eg at som default skal PNG være valgt, er dette mogleg? Finnes det Plug-Ins til Paint eller liknande som har denne funksjonen? Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Da vil jeg anbefale programmet paint.net. Det ligner på paint, pluss at det er litt mer avansert. Dette lagrer som .png som default og er freeware, sjekk her. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Virker som det har mye å by på jo. Er det bygd opp på grunnlag av Paint, akkurat som Notepad 2 er bygd på grunnlag av Notepad? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Da vil jeg anbefale programmet paint.net. Det ligner på paint, pluss at det er litt mer avansert. Dette lagrer som .png som default og er freeware, sjekk her. 5257228[/snapback] Tusen takk! Funka kjempeflott dette programmet Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Er det bygd opp på grunnlag av Paint, akkurat som Notepad 2 er bygd på grunnlag av Notepad? 5257243[/snapback] Jepp, for min del er dette en svært god og fullverdig erstatning for vanlig Paint. Det er brukervennlig og har endel funksjoner. Layers er vel den funksjonen som jeg har hatt mest nytte av. At det er freeware er vel heller ingen ulempe... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dette programmet skal jeg teste ut! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Klarer meg med photoshop jeg... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Dobbelpost... Edit: Skriveleif Endret 6. desember 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå