NyLakkert Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt høns i østfold? takker på forhånd Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 du skal me ei høne da hehe hmm nej det vet jeg ikke alså dæven å mye folk spør om... :!: Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 du skal me ei høne da hehe hmm nej det vet jeg ikke alså dæven å mye folk spør om... :!: 5256642[/snapback] Jeg skal gi den i en julegave til en kompis Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Mange som selger på finn.no, aviser eller så kan du oppsøke din lokale høne-dealer. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Mange som selger på finn.no, aviser eller så kan du oppsøke din lokale høne-dealer. 5256847[/snapback] er jo det han lurer på jo... hvor er den lokale dealern lissom? kunne godt tenkt meg ett par høns sjæl ass... chill Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Mange som selger på finn.no, aviser eller så kan du oppsøke din lokale høne-dealer. 5256847[/snapback] jeg har sjekket litt rundt og det er ikke mange som selger høner. De få som jeg fant, bor langt unna sivilisasjonen. Derfor hadde vært fint om noen kjente eller visste om noen høne-dealere i østfold-området. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hva med å spørre på en bondegår i nærmiljøet ditt? er sikkert noen som er villig til å selge ei høne eller to Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://dyrenett.no/no/s/an/vis.asp?art=Fugl&kat=1&id=152316 http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jses...%F8ns+%F8stfold Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg skal gi den i en julegave til en kompis 5256750[/snapback] :!: Han blir nok fornøyd. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Så utrolig genialt! Trur jeg og skal gjøre det assa! FETT Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå