_Pac_ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Den norton som jeg har nekter å bli installert på windows pro x64. noen forslag til løsning/alternativ antivirus Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ellers støtter også Avast XP64 bits. Det er et gratisprogram jeg syns har fungert greit her. Lenke til kommentar
Flens Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 NOD32 har full støtte for x64: http://www.nod32.com/download/download.htm Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Bitdefender støtter xp 64bit edition. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Ok da er i alle fall 3 som kan brukes så langt. efikkan, hvor vil du plassere Bitdefender i fht andre AV, kjenner du til den av egen erfaring, funksjoner, pris resursbruk osv? Og btw, vet dere hvordan NOD og Bitdefender støtter 64Bits? Jeg kjenner bare av erfaring Avast som jeg nevnte, fordi jeg ikke finner Win 64 brukbart nok enda til at jeg gidder og kjøpe AV til den. Men jeg vet at Avast kjører som 32bits applikasjon, som alt for mye annet som "støtter" 64 bits, hvordan er det på de dere andre har nevnt? Uten at jeg vet for mye om det, syns jeg at nettopp AV programmer hadde vært noe av det som virkelig hadde vært interessant og fått ytelsespotensialet av 64bit utnyttet. Kan ikke skjønne at det blir det så lenge det kjøres som 32bits app. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Bitdefender koster en del, jeg har lastet ned prøveversjon. Den bruker lite resurser i forhold til det Norton Antivirus har brukt tidligere(32bit). Jeg har prøvd den i xp 64bit siden i går kveld, og den ser ut til å virke utmerket. Så jeg har ikke så mye erfaring med den ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå