jaynuz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei! Helt siden jeg bestilte meg ny internett (4Mbit - hadde 704Kbit fra før) har jeg opplevd noen problemer med routeren min. Den er av merke Siemens (kan komme med ytterligere informasjon av modell osv. hvis nødvendig senere). Siden jeg fikk den nye internetten må jeg ofte trykke 2 ganger på linker, ettersom det kommer "Siden kan ikke vises" den første gangen. Men når jeg testet å koble en TP-kabel direkte fra modemet til maskinen min, funket det alltid første gangen jeg trykkte på en link og internetten var også merkverdig kjappere. Derfor lurer jeg på om noen vet hva som kan være problemet med routeren? Er det evt. noe jeg kan stille på inne på innstillingene på routeren? Mvh. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Prøv å se om det er noen firmware-oppdateringer på produsentens hjemmesider. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg fant en ny firmware update, men så dukket følgende opp: Upload date error! Please make sure your file is correct! Det står at det er anbefalt å bruke TP-kabel når du gjør dette, og det gjorde jeg. Hvordan skal jeg få firmware updaten til å fungere ? Noen som vet..? Endret 5. desember 2005 av jaynuz Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Hva heter routeren? 5256992[/snapback] Den heter Siemens SE105 dsl/cable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå