Gå til innhold

Spørsmål til alle Sonic-fan

VTW

Anbefalte innlegg

Jeg er en "Sonic The Hedgehog"-fan! Jeg har alle de gamle spillene på PS2, og har akkurat klart å bli super-Sonic! :D

Men det er noen ting jeg lurer på. De to største tingene er:

• Hva er hyper-sonic?
  • Hva er Sonic The Hedgehog 3 & Knuckles?

Lurer veldig på dette! Får jeg vite det, betyr det at jeg har flere ting å glede meg til! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry. Men du er ikke fan før du har de orginale sonic spillene. De som kom til sega mega drive. ;) Det har jeg liggende et sted. Oh teh memories.

Sonic And Knuckles er et vanlig sonic spill, der du kan spille begge karakterene. Knuckles er et eller annet rødt dyr som slår veldig hardt. :p

Hypersonic vet jeg ikke hva er.

Lenke til kommentar

Jeg er fan selv om jeg ikke har originalspillene! Men jeg har ikke hatt noen mulighet til å skaffe dem enda. Desutten passer ikke maskinen til TV'en min

-Jeg vet at Sonic and Knuckles er et eget spill, og jeg vet hvem Knuckles er, seff!

-Men jeg har lest mange steder at de snakker om "Sonic The Hedgehog 3 & Knuckles". Som et spill, eller noe. Er det fordi du kan være Knuckles i "Sonic The Hedgehog 3" etter du har runna det?

-Lurer fortsatt på hva hyper-Sonic er!

Lenke til kommentar
Sorry. Men du er ikke fan før du har de orginale sonic spillene. De som kom til sega mega drive. ;) Det har jeg liggende et sted. Oh teh memories.

Sonic And Knuckles er et vanlig sonic spill, der du kan spille begge karakterene. Knuckles er et eller annet rødt dyr som slår veldig hardt. :p

Hypersonic vet jeg ikke hva er.

5259470[/snapback]

Korrekt.. :love:

Var så kos de åra.

Lenke til kommentar

Når Sonic blir gul, heter han Super-Sonic!

Men plutselig er det dukket opp hyper-Sonic. Har ikke peiling på hva det er?! Må jeg følge med på barneTV på TV2, for å få svaret, eller?

Endret av VTW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...