gwh Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg prøver å finne dette webcammet i nettbutikker, men har så langt hatt veldig lite lykke i det. Har prøvd å søke etter forhandlere på Philips' hjemmeside, men det ser definitivt ikke ut som Philips ønsker at man skal kunne kontakte de på e-mail eller skjema. Så enten er kundesupporten til Philips eller så er mine søkekunnskaper . Foretrekker det første, men hvis jeg tar feil vennligst korriger meg. Så, hvor kan kjøpe dette webcammet? LINK til ToUcam Pro II Endret 5. desember 2005 av gwh Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg kjøpte mitt på Elkjøp, mulig det kan finnes i enkelte butikker ennå. Tror det er SPC900NC som har overtatt. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg fant det på maahadet.no Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg prøver å finne dette webcammet i nettbutikker, men har så langt hatt veldig lite lykke i det.5256040[/snapback] Jeg fant det på maahadet.no5260804[/snapback] Mange butikker som har det i varelistene sine, men felles er som hos den du refererer til: "Bestillingsvare / Ikke på lager". Altså finnes ikke lengre, ingen av de importørene som jeg har tilgang til har dette i sitt sortiment. Lenke til kommentar
Squito Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 De har det på elkjøp Notodden til 899 kr. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Og DER fant jeg det, riktignok var jeg på jakt etter en ME75, men hvem bryr seg ;-) Lefdal, Alna senter, 549,-. Må da være en bra deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå