tigergutten Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Etter en litt plutselig avslutning i windows igår får jeg ikke skikkelig gang på maskinen igjen.. tar 15min å starte opp, og kjører bare chkdisk om og om igjen. Når jeg endelig kommer inn i windows så får jeg til å surfe, men så fort jeg forsøker å åpne "my computer" så stopper det opp. Klarer å kjøre chkdsk ved hjelp av cmd, men kommer fortsatt ikke inn i my computer... noen tips Endret 5. desember 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Høres ut som om en hard-disk ikke har det helt bra. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Stemmer nok dette...etter litt prøving og feiling har jeg kommet frem til at det kanskje er I: som fucker litt... kanskje unplugg er den eneste løsningen? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Joda, når jeg kjører kommandoen chkdsk /f i: så klarer ikke programmet å fullføre... noen som kjenner til et program som: a) kan fikse problemet mitt b) karantere problemet, slik at jeg kan få mest mulig info ut av disken (f.eks ved å partisjonere problemet inne på egen sektor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå