FranzJosef Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har satt sammen et helt nytt system. Når jeg skrur på får jeg svart skjerm. Det er et Asus P4P800 SE hovedkort Sapphire Radeon 9250 skjermkort. Skjermkortet har ingen egen vifte, får kun strøm fra sokkelen. Det er mye som kunne være galt, men når jeg ikke engang får opp BIOS er det noe muffens på gang. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kan du liste opp alle komponentene i pcen du har satt sammen? Har du dobbeltsjekket alle kabler? Finner du noen varsellamper? Har du sjekket skjermen? Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Trenger litt mer info? går viftene i bakgrunn eller slår maskina seg helt av? har du sjekka at strømforsyninga er i orden, eller om noen ledninger er knekte? hvis ikke vil jeg sterk anbefale at du prøver med et annet skjermkort! Endret 6. desember 2005 av Computerwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå