mks Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nettopp fått en helt ny hdd, koblet til og alt lixxom... boota pc'n, men hdd'n kommer ikke opp... Den er helt ny, tok ut av pakka i stad... Er det noe jeg må gjøre først når det er en helt ny disk? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Er det Seriel-ATA disk? Eller IDE disk? Om det er IDE, så kan det være master/slave oppsettet. Hvis det er S-ATA vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
mks Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Er det Seriel-ATA disk? Eller IDE disk? Om det er IDE, så kan det være master/slave oppsettet. Hvis det er S-ATA vet jeg ikke helt. 5255806[/snapback] Det er IDE... skal ta en extra titt... Lenke til kommentar
mks Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Finner den i BIOS, men ikke etterpå... Maxtor 250gb... Lenke til kommentar
sunbug Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Må vel fikse en eller flere partisjoner før den dukker opp i 'My Computer' elelr hva det horehuset heter. Lenke til kommentar
mks Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Så den vil ikke vises om den er 250gb? Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det sunbug mener er at hvis harddisken er helt ny må du opprette diskpartisjoner på den før harddiskene vises i "My computer" etc. Gå på Control panel->Administrative tools->computer management, trykk på "disk management" og se om disken står lista opp der. I så fall er alth i orden og det er bare å sette opp partisjoner på den. Eventuelt bruk annen partisjonerings-software som Partition Magic etc. Lenke til kommentar
mks Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Jepp jepp Fikk det til Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Takk for dette tipset fra meg også! Gå på Control panel->Administrative tools->computer management, trykk på "disk management" 5255948[/snapback] A thousand thanks: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå