oloev89 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 God dag alle sammen. først vil jeg si whohoo for min første post på dette geniale forumet Så til saken. jeg har fått en del penger mellom henda nylig men så var det åsssen jeg sku bruke dem. Trenger ny RAM brikke bla. så jeg trenger en rimelig DDR-DIMM av hvilket som helst slag med 512 mb minne. Noen som er døktig på detta og kan si meg en knallbra RAM brikke? Og så en liten annen ting... veit denne sku vert på skjermkort forumet. Men jeg ska ha meg nytt skjermkort også. Håper det er greit jeg bare slenger det på samme posten. Vil ha AGP skjermkort av godskit sorten. tenkte på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308128...BE-D2583A1CB52E vet at PCI Express versjonen er knallgod. Så jeg regner egentli med at dette skjermkortet er konge. Men viss det er noen av dere som mener noe annet og vil hjelpe meg i en annen retning så er jeg åpent for det meste.... Så lenge dere holder prisen under 2 tusingen På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå