Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med nettradio!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har plutselig fått problemer med å høre på nettradio... Både nrk, sr.se og vh1. Regner med at det er et eller annet som har skjedd med maskinen... Manglende program e.l?? Jeg får opp radiospilleren, men det kommer ingen lyd. Når jeg prøver å avspille gamle programmer vil den heller ikke spille disse.. Windows mediaplayer fungerer med lyd... Skjønner ikke dette ass`.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjørt en microsoft antispyware idet siste som har fjernet noen prgrammer, samt at jeg har kjørt Ccleaner.. Frykter at denne har fjernet noe viktig... Hva kan jeg evt gjøre?

Når jeg åpner et preogram på radioen kommer det opp: Opening media... Derretter står det bare ready... Programmet blir på en eller annen blokkert ser det ut til.

M

Endret av mosl
Lenke til kommentar

Er en god stund siden jeg gjorde det.. Frister ikke å starte med det prosjektet nå ass`. Fikk et tips om å reinstallere windows mediaplayer. Hvordan gjør jeg det?

Er vel ikke noe valg for mediaplaer`n i Add/remove.. Kan det evt hjelpe å reinstallere denne, eller er mitt eneste valg å formatere?

Lenke til kommentar
Er en god stund siden jeg gjorde det.. Frister ikke å starte med det prosjektet nå ass`. Fikk et tips om å reinstallere windows mediaplayer. Hvordan gjør jeg det?

Er vel ikke noe valg for mediaplaer`n i Add/remove.. Kan det evt hjelpe å reinstallere denne, eller er mitt eneste valg å formatere?

5256974[/snapback]

Du kan se om du finner noe program som får fjernet WMP. Men det vil være raskere og enklere å legge inn windows på nytt. Selvsagt må du ta backup av alt viktig først.
Lenke til kommentar

Får gjøre det etterhvert. Føler at det blir litt av en jobb.. Må restarte maskinen med en discet for å komme tilbake til settingene fra maskinen var ny , og da må jeg gjøre ganske mye for å komme meg opp igjen dit jeg er nå. Hvis noen har noen tips om hva jeg kan forsøke er jeg takknemlig.

M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...