sebbern Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hei. Er på jakt etter en bærbar pc som skal brukes hovedsaklig til skolearbeid og musikk. Har noen få krav - 512 mb ram - integrert trådløst kort - grei batteritid maks 7000.. takker for svar. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Sjekk dell.no, det billigste alternativet der, har tom WS. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tja... Dell er jo muligens ok, men etter å ha reklamert på dell på samme feil over flere modeller og samt sett hvilke problemer "vanlige folk" kan få når de prøver å kontakte helpdesk vil jeg heller anbefale deg å satse på noe annet. HP er i mine øyne mye bedre produkter. Jeg har sett mengdevis av både Dell og HP gå ut til kunder, men kun èn ting kom i retur, nemlig Dell. Sats på brukt HP eller IBM, men for guds skyld ikke pavillion eller "forbrukerseriene". Sats på det som er beregna for bedrigtssegmentet. En nx6110 sammen med en 256 brikke fra Crucial vil gi deg kvalitet for pengene Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Er det komplett som isåfall monterer minnebrikka, eller må du gjøre det selv? har sett på disse: ECS 536 2600 15" 80GB 512MB WLAN DVDRW fra multicom ASUS A3H 15" XGA, Cel M370, 512MB, 40GB, DVD±RW, WLAN, XPH noen anbefallinger utenom? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Denne kan være et valg Acer TravelMate 2413WLMi/CM 370 15,4"/512MB/60GB/DVD-Dual/WLAN/XPHome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå