Gå til innhold

Hvilken frisyre til blondhåret gutt?

mihcaoj

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å velge hvordan jeg skal klippe meg.. :blush: håret mitt går ca ned til skuldrene, og har derfor lyst å klippe meg i en frisyre.. noen JENTER eller kule gutter som har tips? =) kom gjerne med bilder av hvordan det skal se ut =) soss eller ikke-sosse tips, jeg godtar mye =) er forresten 18 år, ikke at det har NOE som helst med saken å gjøre :D

Hadde vært koselig med litt hjelp på den fronten ja =) :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er villig til å bruke litt tid på å holde håret pent ville jeg ikke gått for en altfor kort løsning, overgangen fra veldig langt til helt kort hår kan bli litt vel voldsom. Det grunnleggende trikset med alle frisyrer er i følge de som forstår seg på det å få ansiktet til å virke ovalt, greit å ha det i tankene.

Bildene er hentet fra diverse catwalker, så helhetsinntrykket er kanskje litt i overkant, men det toner du selvføgelig ned som du selv vil...

00020m.jpg

Eller kanskje en del kortere, litt farve og en smule volum?

00010m.jpg

Egenart er greit, men det er lurt å tenke på at man faktisk skal leve med frisyren hver dag, en del varianter går man rimelig fort lei av, denne burde vel forklare det.

00010m.jpg

Lenke til kommentar

Takk for alle svar og inspill, men ettersom jeg bare har gamle bilder av meg selv, så tror jeg bare jeg spør frisøren jeg =) mulig jeg får lasta opp bilder etterpå =)

edit: thomasgr - den frisyren i midten av dine bilder var faktisk ganske stilig.

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar
spør frisøren, de vet dette best. Hun/ har nok sikkert et par gode forslag til hva som vil kle deg best  :thumbup:

5255913[/snapback]

Kanskje je, sist jeg klypte meg, hadde ca hår ned til skuldrene, kom inn og skulle klyppe meg. fikk tildelt ei dame da, og hørte jo det at ho ikke var fra norge, prata litt gebrokkent, men jeg tenkte det ville gå bra. jeg sa hvordan jeg ville ha håret, og ho svarte: "Hvordan vil do ha håret?" Aldri vert så missfornøyd med håret mitt etterpå, skulle ha det tynt og kort, kort vart det, men ikke tynt :thumbdown:

Men er eneste gangen det har skjedd da :p

Lenke til kommentar

Aldri la frisører ta helt kontrol, de er oftest mer opptatt av hvilken type frisyre som er inn og "kul" enn hva som er fint og passer til en. Si ihvertfall noe om hvordan du skal ha det, gir du dem retningslinjer så er de mye mer hjelpsomme.

Lenke til kommentar

Holdt på å grine sist gang jeg skulle klippe meg. Den ene frisøren som skulle klippe meg snakket gebrokkent norsk (tror hun var fra slovakia eller noe), og hun fåreslo SKÅL-KLIPP på meg! Jeg gikk rett ut;) skitbule!

Lenke til kommentar

Jeg har en følelse av at man ofte må ha en instilling om å være så vanskelig som mulig når man går til frisøren, ellers blir man ikke fornøyd. Sist jeg klippet meg satt jeg i stolen i evigheter, fordi jeg aldri ble fornøyd, tror nesten frisørdamen var lettet da jeg gikk.

Ja, jeg ble fornøyd tilslutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...