Forumforumforum Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) (blablabla, dårlig emnetittel sist..prøver igjen, denne gang med emnetittel som jeg håper tilfredsstiller moderatorene...) har pr. dags dato dette hardwaret: Abit VT7, VIA PT880 Intel Pentium 4 3.0GHz @ 3,36GHz 2 x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Western Digital Caviar 250GB IDE Western Digital Caviar SE 200GB IDE Gainward GeForce FX5200 NEC ND-3520A DVD-brenner Mist 500w PSU Jeg trenger litt oppgradering, derfor lurer jeg på om Disse. tingene vil være verdt pengene ?! Kom ellers med andre forslag som jeg burde/kunne ha brukt pengene på for å gjøre pc'n min bedre.. Helst ikke noe særlig mer enn 3k+- Endret 5. desember 2005 av espennyh Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Syns det ser ut som en bra oppgradering det der. Du har jo allerede Twinmos RAM på maskinen så det er neppe lurt å kjøpe seg noe bedre RAM enn de. Western Digital har jo raske disker, litt bråkete, men du har jo allerede 2 stk inni så 1,5 GB RAM bør holde en stund. Billig oppgradering og masse ytelse Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 det blir 2 gb med minne Men, når jeg har 2 x 512 fra før, skal jeg kjøpe enda 2 x 512 da ? eller 1 x 1024 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå