circutfire Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei! Har nettopp formatert pc'en min, en Netshop 259IEN. Når jeg nå skal installere driver til skjermkortet, får jeg opp en feilmelding om at jeg har "feil hardware". Har sett på diverse forum at jeg må ha en modifisert driver. Hvor finner jeg denne? Jeg har sett på Netshop, Uniwill (produsenten) og www.laptopvideo2go.com, men finner ikke ut hvilken av driverne der jeg trenger. Nvidia sine egne fungerer ikke... Kortet er et Nvidia Gforce go 6600 256mb. Noen som har link til driverne? På forhånd takk! Lenke til kommentar
permo Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei!Har nettopp formatert pc'en min, en Netshop 259IEN. Når jeg nå skal installere driver til skjermkortet, får jeg opp en feilmelding om at jeg har "feil hardware". Har sett på diverse forum at jeg må ha en modifisert driver. Hvor finner jeg denne? Jeg har sett på Netshop, Uniwill (produsenten) og www.laptopvideo2go.com, men finner ikke ut hvilken av driverne der jeg trenger. Nvidia sine egne fungerer ikke... Kortet er et Nvidia Gforce go 6600 256mb. Noen som har link til driverne? På forhånd takk! 5255512[/snapback] Hei; Gå til www.uniwill.com/downloads og last ned drivaren til NVIDIA/Intel som er datert 01.12.2005. Husk at for å installere NVIDIA så må 259 startast i NVIDIA-modus og likeeins med Intel. Lykke til! Lenke til kommentar
circutfire Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Tusen takk. Mission accomplished! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå