PT Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Det har seg slik at Vikingboard (VB @ sf.net) nærmer seg den første releasen, og dermed må også Vikingboard.com oppdateres for å fungere i de fleste nettleserene. Egentlig er det bare Safari (1.2, om det spiller noen rolle) jeg har problemer med. Som dere ser er menyen temmelig knust, og headeren går over resten av innholdet. Siden skal se (sånn ca, er noen marger her og der som er litt feil) slik ut: Noen som har peiling på hva som kan gjøres for å fikse feilene i Safari? Siden Det som ligger på http://vikingboard.com er den gamle versjonen, ikke tenk på den. Andre feil mottas med glede (og et screenshot), til en viss grad i alle fall Andre måter å kode diverse saker og ting på er også noe som kommer godt med, har neppe valgt den beste løsningen over alt. Endret 5. desember 2005 av PT Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 etter det jeg ser, så kan det være at du ikke har satt margins i css'en for ul. eller, du har kanskje gjort det. hvis ikke så kan det være at safari ikke evt støtter den type css. men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå