lobster Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har diverse hardware midi keyboards, men de tar for stor plass å pakke med seg Jeg leterderfor etter et virtual midi keyboard for bruk i musikkprogram når jeg er ute å reiser. En ting jeg setter som krav er at det må komme opp som en device i listen over midi-enheter. Jeg har testet noen virtuelle keyboards, felles for de alle er at de ikke fungerer i musikkprogrammet mitt (programmet finner ikke keyboardet) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Først og fremst: Hva slags program bruker du? Støtter det VST, DXI eller andre standarder? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg bruker Tracktion http://www.mackie.com/products/tracktion/tracktion.html Det støtter VST Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva har du prøvd av softsynther så langt? Prøv noen av de store kjente, de skal fungere på alt som støtter VST. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Beklager for at jeg poster i litt feil tråd. Er bare litt nyskjerrig på om du egentlig har klassisk eller mer synth-bakgrunn SirMaximus. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Hva har du prøvd av softsynther så langt? Prøv noen av de store kjente, de skal fungere på alt som støtter VST. 5258998[/snapback] Det er ikke softsynther jeg leter etter... Jeg leter etter en program slik at jeg kan bruke tastatur og mus som midi input i musikkprogrammet.. Jeg tror noe av problemet er at de fleste virtual instrumentene trenger hubbis loopback og slike ting.. Jeg hadde helst sett at jeg bare trengte ett program Endret 6. desember 2005 av lobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå