Sjøbanan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Driver innstalering etter widnows formatring er det dette handler om. Jeg er ganske nybegynner i driverinnstalering, som er grunnen til jeg spørr. Når jeg kjøpte pcen følgte det med en driver cd, med alle driverene til tv kortet osv. Men så har det seg slik at ikke alle driverene innstalers med en innstalasjons fil, det er mange filer som feks amd prosessordriverene som heter AmdK8.cat AmdK8.inf og amd AmdK8.sys cap7134.cat for tv tuner, denne mappen for driver til tv tuner inneholder mange dll filer og andre car filer også.. Så til spørsmålet, hvordan innstalerer man disse type drivere :O Jeg har nemmelig store porblemer med pcen, og ønsker å formatere Mvh Stian Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 vel for det første tror jeg du får smartere svar hvis du ikke la det under Forum > Programmering > Windows (DOS, Win16, Win32) men men du er lang ifra den eneste vel jeg tror nok det beste hadde vært å lasta ned drivere i exe versonen for så brente de ut, hvis du ikke vil det så kan du bruke. men hvis du ikke vil det så kan du bruke device manager (eng) der du trykker på egenskaper på de unknow device for så update driver. så er det bare å finne de inf filenen som passer best...det kan være lurt å lese alle hjelpe filer du finner på cden før man gjør dette... jeg tror windows avisere alle drivere som ikke passer så du får vite det. Tror ikke du kan ødelegge noe, men jeg er ikke sikker håper det hjelper Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Takk for svaret Var usikker på om det var her jeg skulle poste Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 .inf filer kan du høyreklikke på. Velg installer fra menyen som dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå