mobilfreek Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 som topics sier: vet noen om det kommer en pvp realm hvor alle starter på lvl 1 og ingen flytter over snart? har lyst og starte helt på nytt og glemmte alle andre chars og aldri spille på de igjen. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Chromaggus startet for 2-3 uker siden tror jeg, og var ikke migration realm. Kan ikke forvente at de skal starte et nytt realm hver måned. Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg skal også starte ny... Venter på en helt ny realm me fresh'e chars... /E begs blizzard to create a new realm on Wedensday Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 chromaggus er high allerede, dritbra server Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 chromaggus er high allerede, dritbra server 5256520[/snapback] Speaking of which; har planer om å starte der med en del andre kompiser som druid på allince-sida (ryktene skal ha det til at det er mest horde, slik at bg-køa på ally er kort, og det er det _viktigste_ med å velge server/faction). Andre som også tenker det? Kan jo evt. diskutere guild etc. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ikke at jeg spiller der mye men jeg syns en pvp realm som er fersk med high pop er meget lovende, chrommagus blir nok bra Lenke til kommentar
akarno Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Vurdere også å prøve alliance på Chromaggus, har spillt horde opp til 50 2 ganger nå og har lyst å prøve fra den andre siden, samt PvP. Så ja, jeg er med på en Alliance guild der Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvis ikke det kommer en ny PvP server i morra, så begynner jeg på Chromaggus også =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå