Gå til innhold

Arrangere Lanparty

Anbefalte innlegg

Eg og noen venner har "Elevbedrift" på skolen(10Klasse) og har tenkt å tjene penger på å arrangere noen LANparties.

Vi er bare ikke sikker på om vi har alt vi trenger og sånt.

Det hadde vert hyggelig om noen kunne gi oss noen tips og hint sann at vi slipper å drite oss ut.

Zero_hero rules!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anders, hvor i all verden får du alt fra? dæven :wink:

Uansett, syns ikke du skal lage et LANparty for å tjene penger... Blir litt teit syns jeg, for det blir jo ikke profft =) Ikke MYE penger ihvertfall :wink: gjør som noen andre jeg leste om, skaff avtaler med microplex og andre webshops om å selge produkter for dem. Dere får sikkert litt for det :wink:

Lenke til kommentar

Man arrangerer ikke LAN for kameratene sine og tar betalt for det nei :razz:

Men skal man tjene noe særlig på LAN-virksomhet, tror jeg man må opp i et visst antall interesserte pluss eventuelt skaffe seg slike salgsavtaler som ble nevnt her.

Var et LAN som ble arrangert på skolen min i fjor høst.. de lurte på om jeg ville være med og hjelpe til. Jeg takket nei, møtte opp som vanlig gjest, og fikk i ettertid høre at de hadde gått voldsomt i minus :razz:

De tok 50kr for inngangen.. 60 stk møtte opp, 10 av dem gikk gratis (deriblant meg, fordi de lånte en 24-porter av meg :grin:).. 50x50 = 2500kr, som var noe mindre enn det de betalte for leie av utstyr ellers.

Å tjene på et LAN høres vanskelig ut, med mindre det er stort og profft lagt opp.

Lenke til kommentar

Jeg var med på å arrangere lan på min skole i vår. det er ikke noe problem å gå overskudd.

To ting man må huske for å gå overskudd. På store LAN(60+ folk)

Kantine: Helst døgnåpen

Ingangspenger: Ikke mindre enn 150kr..

Vi gikk 15.000 overskudd

Lenke til kommentar

Jeg var med på å arrangere lan på min skole i vår. det er ikke noe problem å gå overskudd.

To ting man må huske for å gå overskudd. På store LAN(60+ folk)

Kantine: Helst døgnåpen

Ingangspenger: Ikke mindre enn 150kr..

Vi gikk 15.000 overskudd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...