ikodn Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei! Har problem med en G4 450mhz som ble oppgradert med panther. Hadde 2 skjermer tilkoblet før oppgraderingen, men etter oppgaderingen så vil ikke skjerm nr 2 fungere.. Noen forslag? Er Mac newbee, så jeg trenger den hjelpen jeg kan få! Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Prøv å kast systemconfiguration mappen som ligger i hd/Library/Prefrences eller om du har os på norsk hd/biblotek/preferences start om maskinen å test igjen. Ps: netverk instillinger må settes opp igjen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Får du begge skjermene opp under Skjerm i Systemvalg da? Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Har ikke plukket for mye i en mac før, så jeg vil ikke gjøre noe overilt som det å slette en configfil sånn helt uten videre.. Noen andre forslag? Er det en mulighet å redigere denne fila fex? Isåfall hva skal jeg se etter/redigere? Det er kun en skjerm i systemvalg. Den "merker" ikke skjerm nr 2. Endret 10. desember 2005 av ikodn Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg regner med at du har klikket på "Finn skjermer" ? Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg regner med at du har klikket på "Finn skjermer" ? 5279300[/snapback] Skal innom arbeidplassen i morgen, så skal sjekke det. Er helt fersk på mac'er, så jeg skal prøve det å "finne skjermer". Hadde ikke så mye tid til å fikle, så jeg tenkte jeg kunne spørre først Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det er først etter at du har klikket "Finn skjermer" at du kan aktivere skjerm nr. 2 Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Det er først etter at du har klikket "Finn skjermer" at du kan aktivere skjerm nr. 2 5284674[/snapback] Det kom ikke opp noe "finn Skjermer" Generelt så var "Skjerm" vinduet ganske magert. Gjør en geek opprørt når det ikke er noen knapper å trykke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå