cypionate Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 ja, har da et virus (tror jeg) som jeg ikke får sletta har hatt mcafee tidligere, men det ble da ødelagt. (tror det er dette viruset...) kunne ikke oppdatere og det fant ingen feil derfor skiftet jeg til norton antivirus full oppgradert, og det finner 7 virus. problemet er at under scanningen etter virus så restarter maskjinen, og ingen virus er da fjernet.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Lag noen rescue-disketter. (på en annen pc) Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 rescue-disketter? hvordan lager jeg det? Lenke til kommentar
ZnarreZ Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Får du noen advarsler/nedtelling eller lignende før maskinen finner på å restarte? Kan kanskje også være lurt å prøve en annen antivirus-scan som f.eks. HouseCall sin online scanner på: http://housecall60.trendmicro.com/housecall/en/index.htm Kan kanskje også være lurt å kjøre Windows Update for å være sikker på at du har fått alle oppdateringer som trenges og videre forhindrer at nye virus legger seg til mens du kjører virusscan. Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 ok, skal prøve dette, er ganske fortvilt..... nei, får ikke noe nedtelling før restarten, ,men av og til når jeg kjører andre programmer eller spill, får jeg en blå skjerm og nedtelling:S takker for svar:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå