Øyh Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth kommer i 2006, jeg gleder meg voldsomt;) Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nye spill 2005: SWAT 4 Day of Defeat: Source Quake 4 Ser fram til i 2006: Half-Life 2: Aftermath Swat 4: The Sketchkov Syndicate Enemy Territory: Quake Wars Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Her er min topp 5 liste for 2006: 1. TES 4 : oblivion 2. Tombraider 7 : legend 3. HL 2 : aftermath 4. Stalker - Shadow Of Chernoby 5: Heroes of might and magic 5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 gleder meg til: Oblivion Hitman 4 Aftermatch har spilt mest: Cs:s Rome: TW Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 MeTa][iC hadde litt av en liste som dekker det meste, men jeg nevner dem, bare for ordens skyld. Men er Mafia 2 bekreftet? (I så fall er det gledelige nyheter, holder på å runde Mafia nå, faktisk ) Spill jeg likte best i 2005: - Grand Theft Auto: San Andreas - Rett og slett fordi jeg er en GTA-freak! - Battlefield 2, dog har jeg ikke kommet skikkelig i gang med onlinespilling, men noe må man spille på LAN. :-) - Age Of Empires III - Har hatt store forventninger til dette spillet, og gledet til det i over et år (egentlig mer, men da jeg først hørte at det var bekreftet). Spillet møtte forventingene, selv om jeg har ikke hatt nok tid til å spillet det, siden det er så utrolig tidskrevende - spesielt online. - Civilization IV har jeg egentlig ikke ventet engang, men da jeg så de første sniktittet, visste jeg at dette var et spill jeg bare måtte ha! Men grunnet til dårlig tid, som sagt, har jeg ikke ofret så mye for å spille det. - Fahrenheit var et utrolig kult spill, men desverre litt for lite. Var overrasket da jeg rundet det den helgen jeg kjøpte det. Spill jeg gleder meg til i 2006: - Splinter Cell 4 - HL2: Aftermath - S.T.A.L.K.E.R. virker jo nokså fett. - The Godfather - Mafia 2, hvis det virkelig blir noe av Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 ARMED ASSAULT! opf er konge! skal bli morsomt med litt realisme i motsettning til battlefield Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mafia 2 (når kommer det ? ) Og masse andre men orker ikke å ramse opp Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har ikke spilt så menge spill som har kommet ut dette året, så det eneste spillet jeg vet har kommet ut i år, og jeg liker veldig godt er vel Battlefield 2. Likte også Need For Speed - Most Wanted litt godt. Gleder meg til i år 2006? Tja, etter å ha sett i posten til MeTa][ic, så kan jeg vel bare quote han De jeg gelder meg til i 2006 må vel være...-Hitman: Blood Money (har også lest en del om dette spillet - 47 er nok den sjoveste leiemorderen der ute!) -The Godfather (så Last Man Standing i kveld - Kjente at jeg ble virkelig sugen på ganster-spill nå!) -Mafia 2 (samme grunn som over) -FlatOut 2 (likte 1'ern, håper at 2'ern har mange flere "leker" og en bedre krasje-motor) EDIT: Alle spillene jeg ser frem til, er PC-versjonene, da jeg kun spiller PC, og ingen konsoller. 5257892[/snapback] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Synes det er merkelit at det er så mange som nevner Oblivion men ikke Gothic 3 her. Hvorfor ikke? Betyr det at dere ikke har spilt 2'ern? Det burde dere, i allefall om dere likte Morrowind! For meg er Gothic 2 enda bedre, da det har en litt mer fast struktur og en litt mer "ordentlig" historie. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Mange bra forslag her ja, lista til Metallic tiltres. For øvrig vil jeg føye til RTCW2, hvis det virkelig kommer i 2006. Hmm må kanskje oppgradere litt likevel? 5259280[/snapback] "Tiltres"? Klarer ikke å binde det ordet med noe. Muligens jeg bare uttaler det feil når jeg sier det, og at jeg har hørt det før, men i såfall klarer jeg ikke å huske hva det betyr.. Forøvrig, er det ikke best om denne tråden blir flyttet til "Diskuter spill Generelt"? 5260398[/snapback] Hehe. "Tiltres" betyr at jeg slutter meg til, eller er enig i det du sier. Jeg begynner vel virkelig å bli gammel nå... Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Zelda: The Twilight princess TES IV Oblivion NWN 2 STALKER Det er spill jeg blir nødt til og kjøpe til neste år. Må nok kjøpe meg ny maskin også viss jeg vil spille de på high grafikk. Ghothic 2 kan ikke være bedre en Morrowind. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ghothic 2 kan ikke være bedre en Morrowind. 5262569[/snapback] Jo det kan det absolutt være Begge er fantastiske spill, men G2 er hakket bedre synes jeg. Morrowind ble for statisk og repeterende. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Merkelig at ingen har nevnt Unreal 3! HL2: Aftermath er også verdt ventingen. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) [iC,06/12-2005 : 23:40]Synes det er merkelit at det er så mange som nevner Oblivion men ikke Gothic 3 her. Hvorfor ikke? Betyr det at dere ikke har spilt 2'ern?Det burde dere, i allefall om dere likte Morrowind! For meg er Gothic 2 enda bedre, da det har en litt mer fast struktur og en litt mer "ordentlig" historie. 5262316[/snapback] Har personlig aldri spilt Gothic eller Morrowind. Egentlig liker jeg ikke rollespill i det hele tatt. Men da jeg en dag tilfeldigvis kom over noen videoer, bilder og informasjon om Oblivion så må jeg innrømme at det så jævlig fett ut. Men for all del, Gothic 3 kan være noe det og, men jeg syns ikke de har markedsført seg like bra til den uvitende masse (dvs meg). Edit: Vel, jeg tror jeg personlig sjekker ut hva dette Gothic er for noe... Endret 7. desember 2005 av Polar Pål Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Et spill som jeg har investert godt over 300 timer i, er jo simpelthen nødt til til å være det beste spillet som har kommet ut på lenge. Lenge leve Battlefield 2 \o/ For å være helt ærlig, så har jeg ikke spilt annet enn BF2 dette året. Har jo blitt noen andre spill også, men ingen har utmerket seg slik som BF2. I 2006? Satser på 1.2 patch til BF2 :> Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 i år: World of Warcraft spill jeg gleder meg til: The burning Crusade Age of Connan Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 De beste spillene jeg spilte i 2005 er nok: Psychonauts World of Warcraft Mario Kart DS Noen av spillene jeg gleder meg til som (vistnok) kommer i 2006: Heroes of Might and Magic 5 Zelda: Twilight Princess Det nye konseptet til Shigeru Miyomoto (Som kommer til Revolution) Neverwinter Nights 2 Prey Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Ghothic 2 kan ikke være bedre en Morrowind. 5262569[/snapback] Hva mener du? Har du prøvd begge to? Om ikke så skjønner jeg hvorfor det er så mange som venter på TES IV og ikke G3, da det sikkert enda er mange som ikke har prøvd G2. Helt, helt helt personlig synes jeg G2 er en god del bedre enn Morrowind. Det er flere faktorer som er avgjørende. Skal ikke gå nærmere innpå det med mindre noen spør. Uansett, alle dere som liker Morrowind bør se etter Gothic 2. Dere skal kunne finne det billig i mange spillbutikker. EDIT: Til dere som spør om Mafia 2: Ja, det er bekreftet at det er på vei. Nei, det er ikke sagt noe om utslippsdato. Det eneste utvikler har sagt er at de prøver hardt på å få det ferdig til 2006. Endret 8. desember 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Best i 2005 : - Silent Hunter III Venter på i 2006 : - Armed Assault Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Gleder meg vel mest til HL2: Aftermath.. Ellers kanskje et nytt GTA på lur i 06? I år har jo NFS:MW, BF2, GTA:SA, mm. vært mest underholdende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå