Gå til innhold

spill dere gleder dere til i 2006?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MeTa][iC hadde litt av en liste som dekker det meste, men jeg nevner dem, bare for ordens skyld. ;) Men er Mafia 2 bekreftet? (I så fall er det gledelige nyheter, holder på å runde Mafia nå, faktisk :D)

Spill jeg likte best i 2005:

- Grand Theft Auto: San Andreas - Rett og slett fordi jeg er en GTA-freak! :)

- Battlefield 2, dog har jeg ikke kommet skikkelig i gang med onlinespilling, men noe må man spille på LAN. :-)

- Age Of Empires III - Har hatt store forventninger til dette spillet, og gledet til det i over et år (egentlig mer, men da jeg først hørte at det var bekreftet). Spillet møtte forventingene, selv om jeg har ikke hatt nok tid til å spillet det, siden det er så utrolig tidskrevende - spesielt online.

- Civilization IV har jeg egentlig ikke ventet engang, men da jeg så de første sniktittet, visste jeg at dette var et spill jeg bare måtte ha! Men grunnet til dårlig tid, som sagt, har jeg ikke ofret så mye for å spille det. :p

- Fahrenheit var et utrolig kult spill, men desverre litt for lite. Var overrasket da jeg rundet det den helgen jeg kjøpte det. :p

Spill jeg gleder meg til i 2006:

- Splinter Cell 4

- HL2: Aftermath

- S.T.A.L.K.E.R. virker jo nokså fett.

- The Godfather

- Mafia 2, hvis det virkelig blir noe av

Lenke til kommentar

Har ikke spilt så menge spill som har kommet ut dette året, så det eneste spillet jeg vet har kommet ut i år, og jeg liker veldig godt er vel Battlefield 2.

Likte også Need For Speed - Most Wanted litt godt. :)

Gleder meg til i år 2006?

Tja, etter å ha sett i posten til MeTa][ic, så kan jeg vel bare quote han :love:

De jeg gelder meg til i 2006 må vel være...

-Hitman: Blood Money (har også lest en del om dette spillet - 47 er nok den sjoveste leiemorderen der ute!)

-The Godfather (så Last Man Standing i kveld - Kjente at jeg ble virkelig sugen på ganster-spill nå!)

-Mafia 2 (samme grunn som over)

-FlatOut 2 (likte 1'ern, håper at 2'ern har mange flere "leker" og en bedre krasje-motor)

EDIT: Alle spillene jeg ser frem til, er PC-versjonene, da jeg kun spiller PC, og ingen konsoller.

5257892[/snapback]

Lenke til kommentar
Mange bra forslag her ja, lista til Metallic tiltres. For øvrig vil jeg føye til RTCW2, hvis det virkelig kommer i 2006.

Hmm må kanskje oppgradere litt likevel? :)

5259280[/snapback]

"Tiltres"? Klarer ikke å binde det ordet med noe. Muligens jeg bare uttaler det feil når jeg sier det, og at jeg har hørt det før, men i såfall klarer jeg ikke å huske hva det betyr.. :dontgetit:

Forøvrig, er det ikke best om denne tråden blir flyttet til "Diskuter spill Generelt"? :)

5260398[/snapback]

Hehe. "Tiltres" betyr at jeg slutter meg til, eller er enig i det du sier. Jeg begynner vel virkelig å bli gammel nå...

Lenke til kommentar
[iC,06/12-2005 : 23:40]Synes det er merkelit at det er så mange som nevner Oblivion men ikke Gothic 3 her. Hvorfor ikke? Betyr det at dere ikke har spilt 2'ern?

Det burde dere, i allefall om dere likte Morrowind! For meg er Gothic 2 enda bedre, da det har en litt mer fast struktur og en litt mer "ordentlig" historie.

5262316[/snapback]

Har personlig aldri spilt Gothic eller Morrowind. Egentlig liker jeg ikke rollespill i det hele tatt. Men da jeg en dag tilfeldigvis kom over noen videoer, bilder og informasjon om Oblivion så må jeg innrømme at det så jævlig fett ut. Men for all del, Gothic 3 kan være noe det og, men jeg syns ikke de har markedsført seg like bra til den uvitende masse (dvs meg).

Edit: Vel, jeg tror jeg personlig sjekker ut hva dette Gothic er for noe...

Endret av Polar Pål
Lenke til kommentar

Et spill som jeg har investert godt over 300 timer i, er jo simpelthen nødt til til å være det beste spillet som har kommet ut på lenge. Lenge leve Battlefield 2 \o/

For å være helt ærlig, så har jeg ikke spilt annet enn BF2 dette året. Har jo blitt noen andre spill også, men ingen har utmerket seg slik som BF2.

I 2006? Satser på 1.2 patch til BF2 :>

Lenke til kommentar

De beste spillene jeg spilte i 2005 er nok:

Psychonauts

World of Warcraft

Mario Kart DS

Noen av spillene jeg gleder meg til som (vistnok) kommer i 2006:

Heroes of Might and Magic 5

Zelda: Twilight Princess

Det nye konseptet til Shigeru Miyomoto (Som kommer til Revolution)

Neverwinter Nights 2

Prey

Lenke til kommentar
Ghothic 2 kan ikke være bedre en Morrowind.

5262569[/snapback]

Hva mener du? Har du prøvd begge to? Om ikke så skjønner jeg hvorfor det er så mange som venter på TES IV og ikke G3, da det sikkert enda er mange som ikke har prøvd G2. Helt, helt helt personlig synes jeg G2 er en god del bedre enn Morrowind. Det er flere faktorer som er avgjørende. Skal ikke gå nærmere innpå det med mindre noen spør.

Uansett, alle dere som liker Morrowind bør se etter Gothic 2. Dere skal kunne finne det billig i mange spillbutikker. :)

EDIT: Til dere som spør om Mafia 2: Ja, det er bekreftet at det er på vei. Nei, det er ikke sagt noe om utslippsdato. Det eneste utvikler har sagt er at de prøver hardt på å få det ferdig til 2006.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...