Aasgaard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Liker Porsche (RUF)-modellene. Ville sikkert kjørt dem uansett, er jo ingen andre som kan konkurrere mot den sjarmen. Ellers er McLaren F1 en ganske artig (og hissig) bil i A-klassen. Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Gallardo er en djevel til å sving. Den hører hjemme i klasse C eller D. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jepp, Gallardo er en av mine favoritter hvis jeg skal ha en superstabil bil - har brukt den mye. Skyline også hvis det er veldig mye svinger, men den blir fort frakjørt på baner med lange rette strekninger - topphastigheten er ikke ekstrem, men det er prisen en må betale for lynrask aksellerasjon tenker jeg Kjørte forøvrig en bane der det var mye svinger i begynnelsen og slutten av strekningen og med et par langstrekninger midt i - var vrient å velge bil da. Med høy topphastighet hang jeg etter i starten men tok igjen de andre på langstrekka, men ble frakjørt igjen når svingene kom - og motsatt når jeg valgte en bil med veldig god handling men lavere topphastighet. Tror det er min favorittbane, løpene blir veldig jevne nesten uansett biltype. Endret 6. desember 2005 av Doogle Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Jeg har funnet ut at lamborginien (den svarte, husker ikke navnet.) i A-klasse er skikkelig fin nybegynner bil. med 4hjulsdrift. så har du godt med grep i svingene og bremsene er gode. toppfarten er ikke i klasse med F1 eller F50GT men de igjen er hardere å lære seg å kjøre. den er også rimelig i innkjøp. jeg liker den veldig godtg på den f1 banen, Lamboen får vist seg i svingene der. erger meg at jeg ikke får spillt men hvis noen vil ta et race i Pgr3 så er gamertaggen min: Hjul Jekk. Endret 6. desember 2005 av Power-Z Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvilken bil synes folk at er best for cone challenges forresten? Jeg sliter litt med å finne en bil som sitter som den skal på detta. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg bruker som regel min Ferrari Enzo, for den er både rask og svinger bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå