Gå til innhold

PGR3 - Beste biler å bruke

Bandana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Gallardo er en av mine favoritter hvis jeg skal ha en superstabil bil - har brukt den mye.

Skyline også hvis det er veldig mye svinger, men den blir fort frakjørt på baner med lange rette strekninger - topphastigheten er ikke ekstrem, men det er prisen en må betale for lynrask aksellerasjon tenker jeg :)

Kjørte forøvrig en bane der det var mye svinger i begynnelsen og slutten av strekningen og med et par langstrekninger midt i - var vrient å velge bil da. Med høy topphastighet hang jeg etter i starten men tok igjen de andre på langstrekka, men ble frakjørt igjen når svingene kom - og motsatt når jeg valgte en bil med veldig god handling men lavere topphastighet. Tror det er min favorittbane, løpene blir veldig jevne nesten uansett biltype. :)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at lamborginien

(den svarte, husker ikke navnet.) i A-klasse er skikkelig fin nybegynner bil. med 4hjulsdrift. så har du godt med grep i svingene og bremsene er gode. toppfarten er ikke i klasse med F1 eller F50GT men de igjen er hardere å lære seg å kjøre. den er også rimelig i innkjøp. jeg liker den veldig godtg på den f1 banen, Lamboen får vist seg i svingene der. :cool:

erger meg at jeg ikke får spillt men hvis noen vil ta et race i Pgr3 så er gamertaggen min: Hjul Jekk.

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hvilken bil synes folk at er best for cone challenges forresten? Jeg sliter litt med å finne en bil som sitter som den skal på detta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...