Gå til innhold

PGR3 - Beste biler å bruke

Bandana

Anbefalte innlegg

Har nå sitti og spilt en del PGR3 siden jeg fikk det, og jeg klarer ikke å finne den perfekte bilen å bruke.

Har en Ultima GTR som jeg er fornøyd med, men når jeg bruker den i multiplayer blir jeg som regel aldri førsteplass. Kjøpte den dyreste og beste bilen i spillet, og den klarte jeg ikke håndtere da den drifter for mye når jeg svinger.

Ultima GTR er til å anbefale som første bil da den bare koster 85 000 og er skikkelig deilig å bruke.

Hva slags biler anbefaler dere å bruke, og hvilken bil bruker du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er svak for 'klassikerne' jeg - ikke minst Lamborghini Miura er jo en deilig deilig deilig bil!

Har brukt den mye i singleplayer - den er jo optimal til å samle kudos med siden den spinner som et uvær bare man toucher gassen litt mye i en sving, og det er jo halve moroa i PGR.

Ellers så har jeg ikke kjørt nok online til å finne ut hva som er den optimale bilen der enda; kommer vel også en del an på banen; om det er lange rettstrekninger eller mye svinger. Neppe en bil som er best til alt. Personlig velger jeg ofte andre biler enn det 'alle' velger. Mye større prestasjon (og morsommere) å komme på tredjeplass med en Diablo hvis alle andre kjører Ferrari Enzo enn å vinne med en Enzo i det samme løpet f.eks. ;)

Lenke til kommentar

Ikke helt OT kanskje men jeg spør alikavel.

Er det slik at om du spiller carer mode så kan du låse opp biler som du kan bruke over Xbox Live?

Og så må jeg spøre litt ang åssn du/dere gjør i svinger. Bruker dere brekket eller bare bremser dere ned osv.

Når jeg nærmer meg en sving så legger jeg meg så langt ut i den motsate siden å bremser litt for å få sleng på bilen for så å dra den rundt.

Er dette det beste eller er det noen triks? Vel del åssn dere gjør det så vi kan bli kjempe gode! :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Bruker egentlig samme taktikk som deg, bruker dog aldri brekket, da det jeg har mye større kontroll når jeg bruker bremsene. Bremser på vei inn i sving, og gir på gradvis på vei ut for å kontrollere sleng på bilen.

Lenke til kommentar
Bruker egentlig samme taktikk som deg, bruker dog aldri brekket, da det jeg har mye større kontroll når jeg bruker bremsene. Bremser på vei inn i sving, og gir på gradvis på vei ut for å kontrollere sleng på bilen.

5255824[/snapback]

Bruker "Scandinavian Flick" en del, man får mye gevinst når man lykkes siden man kan gasse seg igjennom svingen. Er dere forresten også plaget med en del tullinger som, når man er i ferd med å passere dem, legger seg til siden og dytter deg ut i gresset :no:

Lenke til kommentar

5255824[/snapback]

Bruker "Scandinavian Flick" en del, man får mye gevinst når man lykkes siden man kan gasse seg igjennom svingen. Er dere forresten også plaget med en del tullinger som, når man er i ferd med å passere dem, legger seg til siden og dytter deg ut i gresset :no:

5255866[/snapback]

Ja jeg har vært borti noen som driver å dulter borti meg slik at jeg tar en 360. Utrolig irriterende saker, men dem blir somregel snakket til eller kastet ut av spillet. Og om dem er virkelig irriterans raportert og merket som en dårlig spiller i rep.

Lenke til kommentar

De bilene du får på Solo Career kan også brukes på online ja.

Spilt en del online nå, og det var gøy det. Blir også irritert på sånne som kræsjer bilen inni deg og kommer seg med flaks forbi deg. Har ikke opplevd at noen av disse har blitt kicket. Eneste som skjer er at jeg kræsjer og mister alt for mye tid nok til å vinne. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg liker de bilene som har bra veigrep og lite på drifting. Er vel en merce i A-klassen som er ganske god.

off topic:

Husk at ikke alle som krasjer dere ut kan noe for det. Jeg er ganske dårlig og har ikke spesielt god kontroll på det som skjer.

Lenke til kommentar

Lær deg å bruke F50 GT. Det er den optimale bilen i alt etter min mening...

Edit: Det er en vanskelig bil å sette seg inn i. Jeg brukte 2-3 timer for å lære å håndtere den sånn halveis

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Lær deg å bruke F50 GT. Det er den optimale bilen i alt etter min mening...

Edit: Det er en vanskelig bil å sette seg inn i. Jeg brukte 2-3 timer for å lære å håndtere den sånn halveis

5257447[/snapback]

Du har rett. Nå som jeg har brukt den en del har jeg klart å styre den litt bedre. En skremmende vanskelig kjerre å holde styr på. :tease:

Prøvde forresten Ferrari Enzo og den eier også sykt. Lett å håndtere og nydelig i svinger og fart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

5255866[/snapback]

Det tar litt trening, men det er mulig å unngå slike idioter, bare sørg for å holde øye med hva som skjer bak og på sida di, intet er bedre enn å legge seg hardt på bremsen idet noen forsøker å dulte borti deg ;)

Har klart det et par ganger, folk flyr ut på grasset eller inn i autovernet, og er borte for godt ;)

Hva bil angår så bruker jeg hovedsaklig Mercedes-Benz SLR Mclaren og Ferrari F50 GT, litt avhengig av hva for bane det er. Du bør du prøve å finne en stigende lærekurve på bilene, for klasse A bilene har vel mye gamp under bansere, og krever litt for å mestre.

Ferrari F50 GT er egentlig en super bil, og det gir en god følelse å gi bånn gass med den, har funnet ut at jeg ikke er i stand til å spille PGR3 uten lyd nå, da jeg baserer mye av gassing og bremsing utifra lyden både fra dekk og motor.

Uansett, PGR3 er utrolig fett :)

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
prøv tvr sagaris

5255705[/snapback]

Både Sagaris og Cerbera er konge, vinner mye online med dem... :)

Delvis pga kanonbremser så man kan stort sett bremse mye senere enn andre, så på baner med en del 90-gradere er det mye å hente.

Starta med Ariel Atom, ikke dum den heller, ganske easy å høste kudos med.

Forøvrig - PGR3 hersker bra mye, men jeg blir sittende å gape i photo mode alt for lenge noen ganger :roll:

Lenke til kommentar
prøv tvr sagaris

5255705[/snapback]

Forøvrig - PGR3 hersker bra mye, men jeg blir sittende å gape i photo mode alt for lenge noen ganger :roll:

5258930[/snapback]

Hehe, jeg og - hender jeg kjører noen runder bare for å 'arrangere' et bilde :)

Synd man ikke kan uploade bildene til sin msn-konto (som jo er linket med ID'en på Live) eller lignende, men det er vel noe som kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...