zero_hero Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Skal lage en ny web side om dataspill,data,filmer,bøker(tolkien og fantasy) og tegneserier + andre kule ting. Håper på å få noen tips om design og annet nyttig. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hvis du ikke har planer om å be noen om å lage ei side for deg, vil jeg tro det greieste i denne sammenhengen bare er å lage en side selv.. og heller bare be folk om å kommentere den.. og komme med forslag til forbedringer. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ikke frames. Ikke bruk frontpage. Ikke bruk flash. (Da må du ha det enkelt) Ikke bruk bilder som bakgrunner. Det er ikke bra. Ikke bruk lyd eller filmer på hovedsiden. Ikke bruk annet enn (borre sin tråd), hvis du skal dele siden opp. Ikke bruk forferdelige farger. Ikke bruk scripts som DU synes er kule. Folk vil sikkert slakte dem. Ikke bruk unødvendige ting. (Viser klokken, dato osv.) Lær deg css, hmtl i notepad (bedre forståelse), Dreamwiever (Kult å bruke) og IKKE, ALDRI, NEVER, lag et .tk domene. (Spørs selvfølgelig om hvor seriøst du tar dette). _________________ Gi meg dine penger. [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-09-02 17:33 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 en mann: veldig gode råd, men en kommentar: Table skal ikke brukes til plassere elementer på siden - det har man <div> og css til. [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-09-02 17:26 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Takk takk. Nødvendig å rette? :smile: Jeg er ny i table skjønner du. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 lær det photoshop og html og ha det gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå