Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch-navnet forsvinner i 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker agvg.

Håper dette vil bidra til økt kundefokus hos Bluecom Ventelo og at vi får stordriftsfordeler som kan gå til fordel for alle eksisterende kunder gjennom Catch/Bluecom i første omgang.

Tror at Ventelo blir en sterk kandidat mot Telenor og NGT i framtiden. Dette vil kanskje medføre til større fordeler for kunde gjennom lavere priser/høyere hastigheter på lengre sikt.

DevianX

Lenke til kommentar

En av årsakene til at Catch ble såpass store løpet av kort tid, var på grunn av kundefokus og bra produkter.

Hvis Ventelo skal klare å leve opp mot det som Catch leverer per dags dato, bør de virkelig stå på og sette kundene som første prioritet. Noe som ikke er tilfelle hos Bluecom per dags dato.

Er egentlig litt synd at merkevare navnet *Catch* bortfaller i 2006. Tror at det er veldig mange bedrifskunder som sitter med den inntrykk at Catch er et kunderelatert selskap med fokus på stabilitet og gode produkter.

Som agvg sier, er jeg også veldig spent på hvordan Ventelo handler denne overgangen og håper at de lykkes bedre med overgangen enn det Catch gjorde med alle privatkunder som ble overført til Bluecom tidligere i år.

DevianX

Endret av DevianX
Lenke til kommentar

Har vært i kontakt med de 1 gang for å forhøre meg om en kunde av de kunne få ADSL. Da ble jeg satt over hit og dit før jeg endelig kom til rette avdelingen, og da skjønte han jeg snakket med (sørlending) knapt hva jeg sa (som er nordlending). Men da vi forsto hverandre så var han svært imøtekommende og hyggelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...