agvg Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Etter at Ventelo kjøpte Catch med underselskapene BlueCom og Comnet, er det kun de to sistnevnte navnene som fortsetter i det nye teleselskapet. Merkenavnet Catch forsvinner, mens BlueCom og Comnet skal betjene henholdsvis privatmarkedet og storkunder. http://www.teleavisen.no/default.asp?page=1&article=16918 Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Takker agvg. Håper dette vil bidra til økt kundefokus hos Bluecom Ventelo og at vi får stordriftsfordeler som kan gå til fordel for alle eksisterende kunder gjennom Catch/Bluecom i første omgang. Tror at Ventelo blir en sterk kandidat mot Telenor og NGT i framtiden. Dette vil kanskje medføre til større fordeler for kunde gjennom lavere priser/høyere hastigheter på lengre sikt. DevianX Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Ventelo påstår at de skal ha et enormt fokus på support og kundeservice, om dette stemmer vet jeg ikke i og med jeg kun har hatt med de og gjort engang. Noen som har erfaringer med Ventelo sin egen support? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) En av årsakene til at Catch ble såpass store løpet av kort tid, var på grunn av kundefokus og bra produkter. Hvis Ventelo skal klare å leve opp mot det som Catch leverer per dags dato, bør de virkelig stå på og sette kundene som første prioritet. Noe som ikke er tilfelle hos Bluecom per dags dato. Er egentlig litt synd at merkevare navnet *Catch* bortfaller i 2006. Tror at det er veldig mange bedrifskunder som sitter med den inntrykk at Catch er et kunderelatert selskap med fokus på stabilitet og gode produkter. Som agvg sier, er jeg også veldig spent på hvordan Ventelo handler denne overgangen og håper at de lykkes bedre med overgangen enn det Catch gjorde med alle privatkunder som ble overført til Bluecom tidligere i år. DevianX Endret 5. desember 2005 av DevianX Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har vært i kontakt med de 1 gang for å forhøre meg om en kunde av de kunne få ADSL. Da ble jeg satt over hit og dit før jeg endelig kom til rette avdelingen, og da skjønte han jeg snakket med (sørlending) knapt hva jeg sa (som er nordlending). Men da vi forsto hverandre så var han svært imøtekommende og hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå