arielfaaland Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Heisann! Har letet litt rundt men finner ikke så mye svar.. Altså, jeg har en PC (ca 4-500 mhz) som jeg vil bruke som en liten brannvegg. Men jeg er også på jakt etter at den kan få opp "statistikk" over hvor mye jeg laster og hvor mye linje som går ut\inn.. Hva slags OS burde jeg bruke til dette, og hvordan setter jeg opp dette? spesielt med tanke på når jeg må ha 2nettverskort.. Kjører SUSE linux nå, kan jeg gjøre det der? Takker for svar..! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, ellers så er jo Clarkconnect designet nettop for slike ting, masse statistikk og funksjoner ferdig pakket og klar til bruk www.clarkconnect.org Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 noe gratis da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kan anbefale SmoothWall. http://smoothwall.org/ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 eg kan anbefale monowall..det er genialt =) gratis..bra ytelse..lett å sette opp..mange fine løsninger..rett og slett konge:D www.m0n0.ch Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 noe gratis da? 5255092[/snapback] Clarkconnect er da gratis i home-edition. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) ClarkConnect Home IPCop RedWall SmoothWall edit: Såvidt jeg veit er alle gratis. Endret 5. desember 2005 av BKB Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 monowall er også gratis..dønn stabilt =)min har stått på i et år no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå