vargaz Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315061&cks=SPK er dette en gunstig pakke? Gjerne foreslå annet, Er det mulig å koble kabel TV på DVD spilleren forså å få den på Projektoren? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hmm.. skal vi se. den projektoren er ikke verst men ikke akkurat veldig bra heller. støtter kun 720p i hd og har en veldig lav lyststyrke på 1600 ansi lumen. når det gjelder den dvdspillern så er det bare plastikk. og ikke noen god dvdspiller. man kan ikke koble kabel TV på dvdspillern siden den ikke inneholder en tv tuner. dette løser du ved enten å kjøpe den en ekstern tuner eller bruke en videospiller Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg har ikke noe spesielt peiling på prosjektorer. Men denne prosjektoren er den som har høyest lysstyrke av alle i prisguiden som har WXGA oppløsning Link EDIT: og en ting til, det har ikke kommet noen prosjektor som støtter høyere HD oppløsning enn 720P, altså 1080P Endret 5. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som har forslag til annet oppsett da? Altså DVD spiller og Projektor. I samme prisklasse. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 EDIT: og en ting til, det har ikke kommet noen prosjektor som støtter høyere HD oppløsning enn 720P, altså 1080P 5255119[/snapback] joda.. det har kommet flere med 1080p støtte. feks ProjectionDesign.com F3+ som har disse specsene: video compatibility HDTV (1080i / 720p) tilbake til topic og trådstarter: Tja. rundt den prisen der så er det sikkert ikke mange. hadde jeg vært deg hadde jeg spart noen tusener til. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Da snakker vi ca. mange tusen? evnt. forslag til utstyr? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) tja.. jeg kan jo sette opp et lite oppsett til deg. til ca pris rundt den du har satt opp: BenQ PB7700 Så var det det med dvdspiller. her kan du egentlig velge flere. Skal du ha en billig spiller trenger du denne: Asono DVDx70+ - ca 1000kr Det dyreste valget: Denon DVD-1920 your choice Endret 6. desember 2005 av Breiker Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 MEn det er jo ikke HD oppløsing på den prosjektoren da... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hmm.. tok jeg feil projector.. satt og leste om en benq her.. sjekke Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tror det var denne du mente Link Det er også DLP, men med HD oppløsning. Lurer på om den er bedre enn epsonen? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) det er den der ja. den er mye bedre. en kompis av meg har den der. utrolig fornøyd forresten så har man projectiondesign projektorene. de er utrolig tøffe. sjekke om jeg finner noen pris på dem Endret 6. desember 2005 av Breiker Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Den er jo en del dyrere da... Men det er jo DLP da... MEn det er mye lavere lysstyrke da, som du klagde på på den andre Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Okei, hvordan gjør jeg dette nå da?, altså når jeg skal koble kabel TV sammens med dette... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 du trenger en tv tuner. en tvtuner finnes til pc eller i en videospiller. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Den pakken nevnt i første post må da kunne brukes til å koble kabletv til prosjektor? Det er jo en dvd-OPPTAKER og disse har da tv-tuner omtrent alle sammen? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Synes du bør gå for den du fant i selv jeg, skal vist være veldig bra bilde på den... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Herregud så mye teit som ramla inn i denne tråden Epson EMP-TW600 er så ABSOLUTT IKKE en dårlig prosjektor! Det er vel en av de prosjektorene i dag som gir mest for pengene (sammen med Panasonic AE700) Den har dessuten siste generasjons lcd paneler... Tydelig at du ikke vet hva du prater om, da du preiker i vei om 1080i (ikke P ) prosjektorer. Jo Projectiondesign har kommet med en som takler det nå ja; men dette er jo ikke det trådstarter er ute etter! Hvorfor i huleste er det så viktig for deg med 1080i på veggen da? Oppløsningen har da jammen ikke mye å si iforhold til bildekvalitet... Tror du trygt kan kjøpe TW600, du vil bli knallfornøyd. BenQ PB7700 er forsåvidt ikke noe bedre, forskjellen er at den er en dlp prosjektor. Anbefaler deg å sammenligne disse to teknikkene, slik at du ser hvem du liker. Noen kan se regnbue-effekten på en dlp prosjektor, andre ikke. På lcd har vi noe som heter vb (vertikale streker som kan dukke opp). Dette er dog et lite problem på nyere lcd prosjektrorer. Screendoor effekten er også blitt redusert med de nye panelene. Må si at jeg ikke eier en epson prosjektor, sikler dog på en Panasonic AE900 EDIT: Anbefaler deg forøvrig å lese litt på avforum.no Der har folk litt mer peil på slikt utstyr enn på hw.no. Der det er fullt av "bedrevitere" som skal presse igjennom meningene sine, uten å ha grunnlag for det! Endret 10. desember 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå