Gå til innhold

Projektor + DVD spiller + Kabel TV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. skal vi se. den projektoren er ikke verst men ikke akkurat veldig bra heller.

støtter kun 720p i hd og har en veldig lav lyststyrke på 1600 ansi lumen.

når det gjelder den dvdspillern så er det bare plastikk. og ikke noen god dvdspiller.

man kan ikke koble kabel TV på dvdspillern siden den ikke inneholder en tv tuner.

dette løser du ved enten å kjøpe den en ekstern tuner eller bruke en videospiller

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe spesielt peiling på prosjektorer. Men denne prosjektoren er den som har høyest lysstyrke av alle i prisguiden som har WXGA oppløsning :)

Link

EDIT: og en ting til, det har ikke kommet noen prosjektor som støtter høyere

HD oppløsning enn 720P, altså 1080P

Endret av makos
Lenke til kommentar
EDIT: og en ting til, det har ikke kommet noen prosjektor som støtter høyere

HD oppløsning enn 720P, altså 1080P

5255119[/snapback]

joda.. det har kommet flere med 1080p støtte. feks ProjectionDesign.com F3+ som har disse specsene:

video compatibility  HDTV (1080i / 720p)

tilbake til topic og trådstarter:

Tja. rundt den prisen der så er det sikkert ikke mange. hadde jeg vært deg hadde jeg spart noen tusener til.

Lenke til kommentar

Herregud så mye teit som ramla inn i denne tråden :no:

Epson EMP-TW600 er så ABSOLUTT IKKE en dårlig prosjektor!

Det er vel en av de prosjektorene i dag som gir mest for pengene (sammen med Panasonic AE700)

Den har dessuten siste generasjons lcd paneler...

Tydelig at du ikke vet hva du prater om, da du preiker i vei om 1080i (ikke P :D ) prosjektorer. Jo Projectiondesign har kommet med en som takler det nå ja; men dette er jo ikke det trådstarter er ute etter!

Hvorfor i huleste er det så viktig for deg med 1080i på veggen da?

Oppløsningen har da jammen ikke mye å si iforhold til bildekvalitet...

Tror du trygt kan kjøpe TW600, du vil bli knallfornøyd. BenQ PB7700 er forsåvidt ikke noe bedre, forskjellen er at den er en dlp prosjektor.

Anbefaler deg å sammenligne disse to teknikkene, slik at du ser hvem du liker.

Noen kan se regnbue-effekten på en dlp prosjektor, andre ikke. På lcd har vi noe som heter vb (vertikale streker som kan dukke opp). Dette er dog et lite problem på nyere lcd prosjektrorer. Screendoor effekten er også blitt redusert med de nye panelene.

Må si at jeg ikke eier en epson prosjektor, sikler dog på en Panasonic AE900 :thumbup:

EDIT: Anbefaler deg forøvrig å lese litt på avforum.no Der har folk litt mer peil på slikt utstyr enn på hw.no. Der det er fullt av "bedrevitere" som skal presse igjennom meningene sine, uten å ha grunnlag for det!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...