Itw Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Hvor får man tak i mail til de lengere opp i systemet? Er lei av og purre på de drittene på suport der skjer jo ingenting så! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Heisann. Fikk mail fra de i bluecom i dag, og de sier att de enda ikke kan se att jeg har hatt noen problemer med min linje. De har logg helt fram til jeg meldte flytting, noe som da får meg til og lure på om damen hos bluecom sjekker loggen for den nye adressen min? Men i så fall så ble det litt ordning me tlf regningen da. Jeg skulle bare dokumentere det så skulle de kompansere for det:) Så de er jeg jo ganske fornøyd me:) Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå ble jeg usikker gitt, tidligere så fant jeg dem på digi.no/bransjen men når jeg søker på bluecom nå så kommer tinde opp Men her ern noen adresser, husker ikke tittelen på disse, men de skal være høyt oppe i systemet: [email protected] Harald Baardseth : [email protected] Eirik Lunde : [email protected] (Adm dir) Og en på salg: Tom Håkonsen [email protected] Vet egentlig ikke om dette er lov men.. Hvis ikke moderatorer, bare slett innlegget Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Takker skal prøve:) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Jepp da har jeg fått svar fra Bluecom, og jeg får dekt tlf regningen, med alle samtalene jeg har hatt til suporten, som kom på 650kr, de trekker de fra neste regning + 250kr i avslag på neste regning pga rot me inkoblingen. Og slipper og betale for flytting.. Så vil si meg fornøyd med utfallet, fikk alt jeg ba om, så tok sin tid, og var dyrt der og da, og mener jeg har betalt for flyttingen, hadde en regning på 3500kr til bluecom så mener jeg betalte for flytting der og men anyway, fikk for tlf, og det var jeg ganske fornøyd me:) Mailn: Hei Ser at du vil få kreditert kr -255,93 på neste faktura grunnet sen oppkobling. Har også kreditert deg de kr 650,- for tlf utgiftene du har hatt. Dette er egentlig ting vi ikke dekker, dessverre, men dette er det du får for problemene dine. Ser i tillegg at du ikke er fakturert for etablering ved flytting kr 499,-, men gjør ingenting med dette nå. Ha en fin dag! Så ordna seg til slutt:) Lenke til kommentar
eso Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har hatt mye problemer selv... Nå om dagen har jeg 20mbit hjemme, men det er noe som ikke HELT stemmer. Jeg får lastet ned med absolutt full hastighet, men bortsett fra det så har jeg en del pakketap osv. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har erfaring fra Ventelo/Bluecom både fra firmaet jeg jobber i og som privatperson og har aldri i alle mine år i it-bransjen vært ute for noe mer amatørmessig. De har overhodet ikke service og jeg anbefaler alle om å ligge langt unna disse. Den gode tingen med dette er jo at ngt virker fantastisk på service i forhold. Lenke til kommentar
eso Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Siden min gamle WebOnline-linje ble overført til Bluecom, har jeg hatt Bluecom overalt hvor jeg har bodd. Oslo, Molde, Horten, Horten óg Horten. Alltid vært fornøyd. Men de siste gangene, har et eller annet skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå