thomasb89 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 LCD hvor rask LCD trenger?? er det stor forksjell på 8 ms og 4 ms? spiller spill som most wanted, aq2 Counterstrike,war craft 3 skal ha 19" har ikke tenkt å bruke så mye,,kjøpe kun det jeg trenger Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Sier 2 ord! Samsung 930BF! Det er den mest geniale skjermen jeg noen gang har hatt. Den er rett og slett deilig. Lav responstid, gjør at den funker veldig bra til både film og spill. I tilleg ser den bra ut. Kostet 3600,- inkl. porto, mva og alt dritt fra NetShop. Lenke til kommentar
thomasb89 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Sier 2 ord! Samsung 930BF! Det er den mest geniale skjermen jeg noen gang har hatt. Den er rett og slett deilig. Lav responstid, gjør at den funker veldig bra til både film og spill. I tilleg ser den bra ut. Kostet 3600,- inkl. porto, mva og alt dritt fra NetShop. 5254918[/snapback] noen som har nevnt at innsynsvinkelen ikke er så bra på den? hvordan er dette?? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg kan ikke si den er dårlig akkurat. Jeg sitter rett forran den, og merker ingenting gale. Samme hvis jeg sitter ganske så på siden av den, klarer fortsatt og lese hva som står osv. Jeg vil ikke si innsynsvinkelen er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå