miXer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som vet hvor jeg kan laste ned oppsigelses papirer? Skal si opp på meny jobben min, men finner ikke noen slike papirer på google.no Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Skriv et formelt brev, der du sier at du sier opp, med virkning fra en eller annen dato (sørg for at du overholder tidsgreiene som står i arbeidskontrakten), så skriver du under, og leverer. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 OPPSIGELSE AV STILLING SOM "MENYANSATT..." Jeg sier med dette opp min stilling som .... ved Meny Avdeling 1. Hvis ønskelig fra arbeidsgivers side, fullfører jeg oppsigelsestiden som er fastsatt i arbeidsavtalen, og fratrer min stilling fra og med 01.02.2006(?). Da jeg planlegger å studere, bla bla , velger jeg å slutte i min nåværende stilling. Dette til orientering. Med vennlig hilsen, miXer Lenke til kommentar
miXer Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Den ser bra ut! Takk skal du ha Hauge! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du trenger ikke å si hvorfor du slutter. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du trenger ikke å si hvorfor du slutter. 5255232[/snapback] Selvfølgelig trenger man ikke å si det, men gjør vel ikke noe om man skriver det. Ellers ville sikkert sjefen spurt. I hvert fall på en liten arbeidsplass, som der jeg jobber, med 12 ansatte og jeg kjenner sjefen godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ta den typiske filmholdningen, å gå opp i ansiktet på fyrn å si I QUIT! evt skjekk disse to linkene Oppsigelse.no Hvordan skrive oppsigelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå