imran Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Har et lite problem med iPAQ 2410 jeg har. Følgende er saken: Synkroniserer den med min jobb PC hele tiden, både mail og kalender. Nesten alle avtaler jeg har i avtaleboke min har påminnelser, som gjerner viser et påminnelse vindu en halvtime før selve møtet (siden noen av møtene er i andre tidssoner, så kan det hende at iPAQ'en slår seg selvpå midt på natten). Jeg vil gjerne at min iPAQ ikke skal vise disse på minnelsene. Det som skjer at noen ganger forblir skjermen aktiv (når iPAQ’en kjører på batteri), og batteriet tappes til null. Jeg har allerede valgt i batteri alternativer at hvis iPAQ’en kjører på batteri og ikke brukes i mer enn 3 minutter, så skal iPAQ’en gå over til standby modus. Dette skjer altså ikke. Det fører til at jeg må lade batterier opp lenge. Et par ganger har til og med backup batterier tatt slutt og jeg har mistet alt jeg hadde på iPAQ’en. Finnes det en opsjoen noe sted hvor jeg kan velge at iPAQ’rn aldri skal slå på seg selv? Imran Endret 5. desember 2005 av imran Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei, du kan jo titte inn i start->settings->sounds & notifications->tabben notifications->velg reminders i rullgardinmenyen->fjern display message on screen og flash light, så får vi se om det gjør jobben (antar du har pocketpc) I samme slengen om du ikke har gjort det så kan du gå inn på start->settings->tab system->button lock->lock all buttons except powerbutton så den ikke skrur seg på så lett. I tillegg er backlight samme sted->tab brightnes->on battery switchen sett den til midt på. Dette hjelper veldig godt. Lenke til kommentar
imran Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Det gjorde susen! Takk for tipset. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 ikke noe problem, bare spør om det er mer =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå