asad Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Hei. I det siste har jeg drevet med litt video-redigering, jeg lurer på om dere vet om et program som gjør det mulig å oppå "slow motion" effekt. For det er vel mulig? Takker for alle svar Lenke til kommentar
en mann Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Pinnacle studios. Men det koster 2000kr eller noe. Betal, det gjorde jeg, og det er et glimrende program. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 Ok, det skal jeg gjøre.Takk Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-02 15:59, asad skrev:Hei. I det siste har jeg drevet med litt video-redigering, jeg lurer på om dere vet om et program som gjør det mulig å oppå "slow motion" effekt. For det er vel mulig? Takker for alle svar Bare av ren nysjerrighet: Hvilket program har du brukt som ikke engang lar deg lage slow-motion? Må da være ganske basis? Hvis du er virkelig interessert i videoredigering anbefaller jeg forumene på denne siden: http://www.computervideo.net :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå