jstorelv Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har en form som legger data inn i en mySQL database. Form'en består av 3 text-bokser og ett textarea. I textarea'et ønsker jeg å kunne formatere teksten man skriver inn der. F.eks at tekst kan komme under annen tekst akkurat slik man har i en tabell. Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hmm, trenger vel javascript for å få til det. Er ikke html koden som sier at den skal gå videre når man trykker tab, er nettleseren hvis man lytter på tekstboksen etter når man trykker tab, så kan man sette inn "\t" og gi fokus tilbake til boksen </teoretisk> Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Tenker du på tabindex? Lenke til kommentar
jstorelv Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) \t tipset ser ikke ut til å funke....... \t gir ikke en tab når web-siden genereres. Hvis jeg har lagret teksten med space mellom "kolonnene" i databasen Så vises det med bare èn space mellom "kolonnene"..... Kan man løse det på et vis? Endret 5. desember 2005 av jstorelv Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) du kan jo bruke bruke nl2br() (hvis jeg har forstått riktig?) Endret 5. desember 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
jstorelv Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 nei, det er ikke nl2br jeg tenker på. Den legger jo bare inn line-break's... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå