bennern Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei, Sitter å lurer på hvilket anlegg til pc'en jeg skal skaffe meg! 1. Bose Companion 3 MSS High end høytalersystem (Bose er bose, men er anlegget noe bra?) 2. Logitech Z-5500 5.1 3. Logitech Z-5450 Digital (trådløst hørtes digg ut, men vet noen om dette er noe bra?) 4. Creative Megaworks THX 5.1 550 Hvilket synets dere jeg bør kjøpe! Akkurat nå syns jeg Z5450 og Bose'en ser mest interesant ut... Kom med ideer og tips Takk... Lenke til kommentar
bennern Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 btw: det står nå kun mellom BOSE og Z5450 (det trådløse) anlegget, noen tips? ideer? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Driver å lurer på et bose anlegg selv, men må nesten høre litt på det i en butikk eller no først. Du kan sjekke ut hjemmekino.no å se om det er noen erfaringer der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har selv Bose Companion 3 og det låter veldig bra, men som sagt for vanlige folk så koster jo settet en del da, men det er kvalitet du får! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Vi har et Bose annleg i stua og det spiller utrolig bra. Bose lager jo varer i en egen klasse da, så tror det er det beste kjøpet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå