Gå til innhold

Xbox 360 VGA HD Kabel


rulleguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om en butikk i Oslo men de hadde VGA kabel på Elkjøp i Trondheim ihvertfall. Har sett i andre elektrobutikker i trondheim og det er VELDIG lite ekstra utstyr å få kjøpt enda. Virker som Elkjøp er de som har mest.

Mulig det finns noen Elkjøp butikker i Oslo som har?

5254614[/snapback]

 

www.play.com sender gratis under tollgrensa..£14.99 tror jeg

Lenke til kommentar
Jeg har en gamel projektor, som kun støtter 1024x768. Kan jeg koble min 360 opp mot denne med en VGA kabel?

5255817[/snapback]

Jupp, Skaff VGA kabelen, kobl til, gå inn i system på 360 og velg den opløsningen, den støtter 7 oppløsninger og den er blant dem.

5255878[/snapback]

JIPPI!!§

 

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar

VGA modusen gir deg disse oppløsningene: 640x480, 848x480, 1024x768, 1280x720, 1280x768, 1280x1024, 1360x768.

 

Så jeg tror at hvis man har lcd eller plasma med disse oppløsningene så bør det løne seg å bruke VGA, så slipper den å skalere bildet som kan gi artifakter på skjermen. Du får da 1:1 pixel ratio.

Endret av Neo566
Lenke til kommentar
VGA er vel komposit kabel?

5254976[/snapback]

Nei, kompositt er betraktelig dårligere enn VGA.

 

Vet bare at den også er digital og at 360 sender "vga"-signal så den trenger ikke å omforme signalet slik som før.

5255122[/snapback]

VGA er analogt.

 

Forskjellen er at i en komponentkabel blir sync-signalet levert på den grønne ledningen.

I VGA-kabelen går sync-signalene på egne pinne-par.

Dermed har man minimal sammenblanding av forskjellige signaler i kabelen.

5255195[/snapback]

Du tenker nok på vanlig RGB som vi gjerne bruker på scart, som har separat komposittsync eller sync på grønn. VGA/RGBHV har separat H-/V-sync. Komponent (YPbPr) er en annen type signal.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...