Gå til innhold

Xbox 360 VGA HD Kabel

rulleguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om en butikk i Oslo men de hadde VGA kabel på Elkjøp i Trondheim ihvertfall. Har sett i andre elektrobutikker i trondheim og det er VELDIG lite ekstra utstyr å få kjøpt enda. Virker som Elkjøp er de som har mest.

Mulig det finns noen Elkjøp butikker i Oslo som har?

Lenke til kommentar
Vet ikke om en butikk i Oslo men de hadde VGA kabel på Elkjøp i Trondheim ihvertfall. Har sett i andre elektrobutikker i trondheim og det er VELDIG lite ekstra utstyr å få kjøpt enda. Virker som Elkjøp er de som har mest.

Mulig det finns noen Elkjøp butikker i Oslo som har?

5254614[/snapback]

www.play.com sender gratis under tollgrensa..£14.99 tror jeg

Lenke til kommentar

var akkurat på spaceworld, ebgames, datakjeden og spiderman, ingen hadde på lager, men de skulle få inn i morgen. Vet ikke om jeg tror på det for på fredag skulle de få inn på mandag. Kunne jo bestillt fra play men det er litt kjipt om den faktisk kommer på spaceworld etc i morgen.

Lenke til kommentar
Jeg har en gamel projektor, som kun støtter 1024x768. Kan jeg koble min 360 opp mot denne med en VGA kabel?

5255817[/snapback]

Jupp, Skaff VGA kabelen, kobl til, gå inn i system på 360 og velg den opløsningen, den støtter 7 oppløsninger og den er blant dem.

5255878[/snapback]

JIPPI!!§

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar

VGA modusen gir deg disse oppløsningene: 640x480, 848x480, 1024x768, 1280x720, 1280x768, 1280x1024, 1360x768.

Så jeg tror at hvis man har lcd eller plasma med disse oppløsningene så bør det løne seg å bruke VGA, så slipper den å skalere bildet som kan gi artifakter på skjermen. Du får da 1:1 pixel ratio.

Endret av Neo566
Lenke til kommentar
VGA er vel komposit kabel?

5254976[/snapback]

Nei, kompositt er betraktelig dårligere enn VGA.

Vet bare at den også er digital og at 360 sender "vga"-signal så den trenger ikke å omforme signalet slik som før.

5255122[/snapback]

VGA er analogt.

Forskjellen er at i en komponentkabel blir sync-signalet levert på den grønne ledningen.

I VGA-kabelen går sync-signalene på egne pinne-par.

Dermed har man minimal sammenblanding av forskjellige signaler i kabelen.

5255195[/snapback]

Du tenker nok på vanlig RGB som vi gjerne bruker på scart, som har separat komposittsync eller sync på grønn. VGA/RGBHV har separat H-/V-sync. Komponent (YPbPr) er en annen type signal.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...