MagnusW Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Har norsk tenamen på onsdag og har valg å skrive en oppgave der jeg skal skrive en artikkel til et magasin. Artikkelen skal under deres ukentlige spalte: "ukens yrke". Trenger hjelp til å velge et yrke det er mye å skrive om. Må også være lett å få tak i informasjon om yrket .... Anyone? Please! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 serriøst, hver så snill... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Skriv om politikere. Det er jo et ganske uvanlig yrke med tanke på at det ikke finnes noe som heter det politiske fakultet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Du må lese innleggene. Pirattaxi er faktisk en veldig god ide. Men vi har en skole kategor også Jon Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 ja, når jeg tenker litt over det så virker pirattaxi litt morsomt egentlig. Litt orginalt og kan sikkert få en god karakter om jeg klarer å skrive noe om edt. Men noen som kan hjelpe meg på vei? Må ha en slags problemstilling eller spørsmål. RxJOn: ja, vet det er skole kategori, men der er det nesten ingen som e innom. Tenkte det var bedre å legge det her for å få flere svar... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 spørs hva du definere som pirattaxi da. Mange som driver ren pirattaxivirksomhet ved at de står på taxiplassene etc, mens mange av vennene mine er "sjåfører til fester" etc. Masse du kan dra inn her. Moral og etikk rundt selve jobben burde dra opp litt på karakteren også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Vi har en skolekategori, hva brukes den til? jo, akkurat slike oppgaver. STenges pga feilpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg