Sjodalf Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Lurer på om noen har det "TerraTec Tv-kort'et" som de selger på komplett.no nå. Er det bra?? Ellers er det noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 01:44, Sjodalf skrev:Lurer på om noen har det "TerraTec Tv-kort'et" som de selger på komplett.no nå. Er det bra??Ellers er det noen som har noen å anbefale? Jeg har hørt en del som er temmelig misfornøyd med Terratec Tv-Kort. Har hørt at Pinnacle TV-kort er bedre. Du får søke et review på nettet, tror http://www.dinside.no har testet begge merkene. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Terratec tv kortene er først som sist litt tvilsomme ja Hauppauge eller Pinnacle ruler Jeg har hatt Hauppauge Win Tv Theater, superkort Ikke så bra på opptak, men konge ellers Skitbra på kabeltv Stabilt og bra kort, gromlyd (kommer ann dine høytalere da selvsagt) Pinnacle er nok også bra, selv jeg synes Hauppauge er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå