Snabelkese Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hei skal ha meg ny lcd skjerm og den må være 100% flimmerfri. Er ganske ømfintlig på flimring og kan ikke ha sånn støy enkelte skjermer har på bildet. Bildet må med andre ord være fjellstøtt og ikke ha irriterende punktegningsstøy. Har også opplevd en del skjermer som til en viss grad dirrer, spesielt nederst i kanten. 19" er vel mest realistisk og prisklasse rund en 2-3000kr. Ser syncmaster er anbefalt i en del poster, er de virkelig gode? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg er ingen ekspert , men trodde vitterlig ALLE lcd-skjermer var flimmerfrie(en av forskjellene på CRT og LCD-skjermer). Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Jeg er ingen ekspert , men trodde vitterlig ALLE lcd-skjermer var flimmerfrie(en av forskjellene på CRT og LCD-skjermer). 5254438[/snapback] til en hviss grad, de har jo en oppdateringsfrekvens de og. Men en del skjermer har støy som du kan se med det blotte øye om du markerer f.eks. et bilde. Eldre lcd skjermer flimrer og en del nye billige og. har en philips 37" lcd fra i sommer hjemme og den er helt frlimmerfri, selv for meg. Men når jeg var og så på tv var det flere flatskjermer som flimra, dog ikke i samme grad som bilderør. Det blir jo bedre eg bedre da, men levende bilder er tross alt bare masse stillbilder som ruller og går... Endret 5. desember 2005 av cdguru Lenke til kommentar
Boye Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kjøp en LCD skjerm med DVI inngang, så er halve problemet løst. Kjører analogt og digitalt (dualhead), og DVI er faktisk litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå