demiurgen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 har nettopp kjøpt et nytt HK (MSI915pl neo) og satt det inn med alle de gamle komponentene (som er kompatible med HK). det som skjer er at jeg får beskjed om at den laster noe gigabit lan greier og så starter den på nytt! om igjen og om igjen og om igjen..... kan det være rammen? eller er det HK som sliter?? den piper ikke i det hele tatt når den starter går bare rett på lasting av HD, CD etc...? noen som vet noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hmm,du har vel lagt inn os på nytt?hvis det,prøv og deaktiver nettverkskortet i bios. Lenke til kommentar
demiurgen Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 har prøvd å disable lan i bios men det funka ikke da heller.... lurer på om det kanskje ikke er lan som lager krøll men det er hvertfall den siste beskjeden jeg får før den starter på nytt. jeg har ikke innstallert windows på nytt. men hvis jeg tar den HD'n og setter inn i en annen maskin så fungerer den fint. vet du hva det betyr når den ikke piper?? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 det at det ikke piper er vel at høyttaleren i kabinettet ikke er kobla til? men de gangene jeg har bytta hk så har jeg også mått installere xp på nytt.. jeg fikk masse feilmld når jeg prøvde.jeg tror problemet ditt ligger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå