internet Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 3 år side Jeg kjøpte Packard Bell, IMEDIA 6725 fra Eljøp . windows xp var ferdige installert i maskinen . og jeg fikk ikke xp cd-rom. Men jeg har med produkt nøkkel som er festet i kabinett. hvordan kan jeg installere Windows-xp igjen? Må jeg kjøpe windows xp igjen, eller …? Vær så snill hjelp meg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei, du skal ha fått med en recoverycd som du kan bruke. Denne vil sette maskinen tilbake til den standen den var i når du mottok den (alle programmer og oppdateringer forsvinner samt filer på hardisken) Hvis du fortsatt ønsker win cdn kan du sende en mail til microsoft og legge frem problemet, og jeg tenker du vil få en ny cd mot femti kroner (det er vanlig med en slik sum blant spill men jeg vet ikke om ms sender deg det gratis) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Skal da gå ann å låne/laste ned en XP-CD. produkt-nøkkelen er det du betaler for, ikke CD'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå