Vegar A Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Er det noen som har noen positive/negative erfaringer med kjøp fra 3dfxcool. Er de til å stole på, eller er det bare dritt??? _________________ Vegar A :wink: [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-02 17:05 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Positive erfaringer. Riktig nok ikke like raske til å sende som Microplex men.. :smile: Lenke til kommentar
holmis Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Bare positive erfaringer. Sender veldig fort. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 samme her, de leverer kjempefort. ble skikkelig overraska når pakka kom så fort. Lenke til kommentar
Neo0 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Under en uke pleier de å bruke :smile: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Sjekk webshopguiden Lenke til kommentar
Vegar A Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Så dette vil si at hvis jeg bestiller f.eks. en vifte på en mandag så burde jeg få den innen fredagen? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 fikk den raskt jeg. betalte visa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå