phex Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Bør man sende ut nyhetsbev i ren tekst eller HTML? Hva mener dere og hva er best? Takker Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 bruker burde få velge.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Som jeg oppfattet så liker folk flest ren tekst.. Med html blir det liksom for mye og nesten useriøst.. Selv jeg velger alltid rene tekster.. Link hvis du vil vise noe som må vises med html.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 ren tekst. mange som ikke bruker standard epostleser i windows (i.e. Outlook eller Outlook express) kan/vil ikke lese HTML kodet mail, enkelt og greit. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Etter min mening er dette en balansegang. Jeg vet at jeg, og mange andre her inne, hadde foretrukket rent tekst i enhver epost. Derimot vet jeg også at den vanlige mannen i gata som regel har mulighet til å vise HTML i mailene sine, og at han ikke kommer til å gjøre typografiske endringer selv. Det kan derfor være nødvendig å bruke HTML for å få opp lesbarheten et par hakk, og for å gjøre mailen mer spennende for de som ikke engang vet hva HTML er. Hvis nyhetsbrevet er av en så stor størrelse at det føles ut som det er "verdt det", ville jeg ha hatt mulighet for begge to, med HTML som standard-valg (ren tekst-valget bør likevel være lett tilgjengelig). Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 http://www.456bereastreet.com/archive/2005...l_email_design/ Lenke til kommentar
phex Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Takk skal dere ha! Tror nesten jeg går for ren tekst da alle kan lese det. Har dere andre tips generelt når det gjelder nyhetsbrev? Takk Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Legg greie nederst med instrukser med hva du skal gjøre for å eventuelt si opp abonnementet. Lenke til kommentar
phex Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Legg greie nederst med instrukser med hva du skal gjøre for å eventuelt si opp abonnementet. 5267057[/snapback] Flott! Akuratt sånne tips jeg er ute etter. Takk Noen som har noen flere tips? Lenke til kommentar
phex Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Ingen som har noen flere tips? Hadde vært flott å fått et bra nyhetsbrev ... Lenke til kommentar
phex Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Bump 2 (min siste lovlige bump i denne tråden) Takk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er 2 bumps lovlige? BereaStreet-artikelen har jo endel fine tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå