snubbel Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 I en artikkel i Teleavisen (?) forrige uke presiserte OneCall at tillegget til Tele2 og Jernbaneverket fjernes. De har vel bare ikke oppdatert nettsidene sine. Om MMS/GPRS-oppsett koster noe for operatøren eller ikke, spiller jo ingen rolle. Det er funksjoner jeg mener skulle være inkludert i ethvert abonnement eller kontantkort og da synes jeg det er urimelig av Mobyson/Noextras/osv å legge inn dette som en skjult kostnad. Angående de 69 per måned i minstefakturering, så har jo de aller fleste et forbruk som ligger godt over dette beløpet. Årsaken til at de aller fleste operatører har et slikt minstebeløp på fakturabaserte abonnement, er at de vil slippe "døde" abonnement som f.eks. brukes til oppringt strømstyring eller alarmtjenester og som dermed ikke gir noen inntekter. OneCall er den eneste av disse "småoperatørene" som tilbyr både fakturabasert og kontantløsning, synes det er bra at man faktisk kan velge hva man vil ha. Det kan man ikke med Noextras/Mobyson/osv. Denne saken kan jo diskuteres til det uendelige, men det vil alltid være slik at noen liker den ene og noen liker den andre. Bra vi har så mye å velge mellom!! :-) Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 I en artikkel i Teleavisen (?) forrige uke presiserte OneCall at tillegget til Tele2 og Jernbaneverket fjernes. De har vel bare ikke oppdatert nettsidene sine. Om MMS/GPRS-oppsett koster noe for operatøren eller ikke, spiller jo ingen rolle. Det er funksjoner jeg mener skulle være inkludert i ethvert abonnement eller kontantkort og da synes jeg det er urimelig av Mobyson/Noextras/osv å legge inn dette som en skjult kostnad. Angående de 69 per måned i minstefakturering, så har jo de aller fleste et forbruk som ligger godt over dette beløpet. Årsaken til at de aller fleste operatører har et slikt minstebeløp på fakturabaserte abonnement, er at de vil slippe "døde" abonnement som f.eks. brukes til oppringt strømstyring eller alarmtjenester og som dermed ikke gir noen inntekter. OneCall er den eneste av disse "småoperatørene" som tilbyr både fakturabasert og kontantløsning, synes det er bra at man faktisk kan velge hva man vil ha. Det kan man ikke med Noextras/Mobyson/osv. Denne saken kan jo diskuteres til det uendelige, men det vil alltid være slik at noen liker den ene og noen liker den andre. Bra vi har så mye å velge mellom!! :-) 5288063[/snapback] Fint innlegg av Snubbel! Er vel ikke helt enig når det gjelder det med MMS/GPRS-kost, men vel vel. Det er vel mange som mener at selvom plastposer har en kost for RIMI bør det være inkludert når man handler der. En sånn "obligatorisk" ekstraservice! Hva med mat på fly? Vel vel. En ting, du nevner det med at OneCall er den eneste som tilbyr både fakturabasert og kontantløsning. Fordelen med faktura slik jeg ser det er at man bare kan ringe og ikke tenke på at kortet går tom slik det er med kontantkort. Fordelen med Talkmore her er at de tilbyr AUTO-TREKK. Dvs. du kan prepaye så mye du vil men du kan også bli auto-trukket. Og til det er det ingen kredittsjekk, fakturagebyr, minstetrekk ol. slik det er med OneCall! Hilsen bbindersen Lenke til kommentar
Sjæfen Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dæven... *bestille OneCall* 5254917[/snapback] Gjør for ALLE DEL IKKE DET! Dårlig service, dårlig tjeneste og elendig kundeservice... ARG! Sjæfen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Dæven... *bestille OneCall* 5254917[/snapback] Gjør for ALLE DEL IKKE DET! Dårlig service, dårlig tjeneste og elendig kundeservice... ARG! Sjæfen 5288361[/snapback] Veldig saklig... Om du snakker ut ifra dårlige erfarijnger for din egen del så får det stå for din regning, har selv hørt svært få klager på onecall, har vært i kontakt med dem flere ganger og fått svar relativt for på support... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Gjør for ALLE DEL IKKE DET! Dårlig service, dårlig tjeneste og elendig kundeservice... ARG! Sjæfen 5288361[/snapback] Ja, dette var ikke særlig saklig. Dokumentér gjerne det du sier! Jeg har kun hørt positive ting om OneCall både som leverandør av mobil og bredbånd. Har lagt inn bestilling på begge deler og fått svar på de spørsmålene jeg hadde via mail fra kundeservice. Svar fikk jeg samme dag som jeg sendte. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå