Joachim_F Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 GRIN har fortalt at PC-versjonen av Ghost Recon 3 blir helt ulik konsollversjonene, og beskriver det som en taktisk simulasjon ulik alt du har sett tidligere. Les mer Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Høres veldig bra ut, gleder meg at noen fortsatt fokuserer på pc-spill også. Tror dette blir bra Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Var selv tilstedet i irc chatten. Gr3 lover bra, i tillegg kommer demo ut tidlig januar 2006. Er du intressert i x-box 360 versjonen av Ghost Recon 3 kan du spørre utviklerne på Onsdag 7. Desember: http://www.ghostrecon.com/uk/ ps: [ulf] It's our own Diesel Engine Ikke "Diezel" som nevnt i gamer.no artikkelen. Endret 5. desember 2005 av Deosl Lenke til kommentar
graks Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 det er et av de spillene jeg gleder mest til.er en kjempe fan av ghost recon.håper det spillet blir kjempe bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Dette lover bra, Jeg har Ghost Recon 1 med alle tileggspakkene. Gledelig at det kommer til PC Lenke til kommentar
Wize Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Deilig, deilig, høres ut som de gjør opp litt med Ghost Recon 3 for at vi PC-brukere ikke fikk GR2. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hm..nå fikk jeg ikke akkurat lyst til å kjøpe konsollversjonen.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 håper dette blir bedre en GR2 som var utrolig kjelig arcade greier, som ikke hadde noe med det kule taktiske som GR1 hadde. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Settes på handlelisten øyeblikkelig. Gleder meg Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg trodde først at det stod at "Ubi soft vil gi oss en opplevelse som er helt lik som før." ingressen... Uansett høres det spennende ut, og jeg får se hva jeg finner på når det komer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Det samme som alle andre utviklere sier om barnet sitt før de får født det og finner ut at det er stygt (men selv da nekter å innrømme det). Får se om dette kan bli et unntak da, selv om at jeg tviler. Nå var ikke akkurat Rainbow Six 4 noen stor suksess. Jeg vet at det ikke er samme utviklere bak, men likevel. Når man sjekker trailerne synes jeg nå at begge to ser ut til å ha fått seg en virkelig stor arkade-smekk for å selge mer til et bredere publikum. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ser fram til GR3 , hender jeg fyrer opp og spiller den gode gamle originalen innimellom. Liker de store, åpne bretta. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 MeTa][iC, det er enorme forskjell på console & PC versjoner. Er ikke vits å prøve å sammen ligne. PC versjoner har altid er realistisk preg over seg. Hvorfor endre oppskriften på noe som er suksessfult? For console "kiddies" lager dem bare en "run-n-gun" spill. Enig med deg at R6:4 på console er tragisk, men det betyr ikke vi skal forhånds dømme et spill basert på sine console vers. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Håper ubisoft kommer med et spill som har virkelig mange våpen. Eneste grunnen+ litt til at jeg spiller de spillene, de er realistiske og de har mye våpen å velge mellom. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hæ? Eh, hvorfor skriver dere om dette nå? Har ikke spillet vært ute lenge a? Eller er Ghost Recon 3 noe annet enn GRAW? Hvis det er noe annet, det ser jo helt likt ut på bildene. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hæ? Eh, hvorfor skriver dere om dette nå? Har ikke spillet vært ute lenge a? Eller er Ghost Recon 3 noe annet enn GRAW? Hvis det er noe annet, det ser jo helt likt ut på bildene. 6449606[/snapback] Se på datoen Litejk har bidratt med kjempe bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg